בין כסה לעשור

הזמר ישי ריבו יופיע בטקס השבעת הכנסת ה-22

ההכנות לישיבת הפתיחה של הכנסת ה-22, שתערך מחר (חמישי) כבר בסיומן. לקראת יום הכיפורים, בחרו בכנסת בזמר ישי ריבו, למופע שמלווה את הטקס החגיגי (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מליאת הכנסת (צילום: הדס פרוש / Flash90)

ההכנות לישיבת הפתיחה של הכנסת ה-22, שתערך מחר (חמישי) כבר בסיומן. מאות עובדי הכנסת ערכו והכשירו את משכן הכנסת ליום החגיגי, לקבלת הפנים לחברי הכנסת והליך השבעתם בטקס המסורתי.

בכנסת בחרו הפעם, לקראת יום הכיפורים, למופע שמלווה את הטקס החגיגי בטרקלין שאגאל, בזמר ישי ריבו.

סדרת האירועים בכנסת תתחיל מחר בטקס קבלת הפנים לנשיא המדינה ברחבת הכנסת, בנוכחות כלל חברי הכנסת והמשפחות הנרגשות. משמר הכבוד של משמר הכנסת יקבל את נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, באמצעות מצעד כבוד בליווי תזמורת צה"ל, שיירת אופנועים ופרשים על סוסים של משטרת ישראל.

בשעה 16:00 יתכנסו כל ראשי צמרת המדינה, הח"כים החדשים ובני משפחותיהם באולם המליאה להצהרת האמונים שמחילה בפועל את חברותם בכנסת ה-22 ואמירת "מתחייב אני" של כל אחד מחברי הכנסת.

לאחר מעמד ההשבעה במליאה, יצעדו נשיא המדינה, נשיאת בית המשפט, ראש הממשלה, צמרת המדינה וחברי הכנסת הנבחרים ובבני משפחותיהם אל טרקלין שאגאל שבכנסת לטקס החגיגי של הרמת כוסית בהשתתפות חברי הכנסת וראשי המדינה והצילום המסורתי של ראשי הרשימות הנבחרות.

בטקס זה, בחרו כאמור בכנסת לליווי המוזיקלי בזמר ישי ריבו שמצליח בשיריו המיוחדים ובקולו הנדיר להגיע לכל הקהלים בחברה הישראלית. הזמר ישי ריבו יבצע בטקס את מיטב שיריו, "הלב שלי" ו"מציל אותי כל יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר