פייק ניוז?

'הפרשן' לא דיווח - 'יהדות התורה' הכחישה

בשעות האחרונות יצאו ביהדות התורה בהכחשה גורפת לפרסום של עורך חדשות 'בקהילה' יעקב ריבלין. אלא שבדיקת 'כיכר השבת' העלתה: הפרשן כלל לא כתב את הדברים (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

לא פעם יצאו במערך הדוברות של המפלגות החרדיות להכחיש דיווחים ברחבי הרשת כאלה שלא היו נכונים, או לחלופין שהיו נכונים אך פרסומם הזיק למפלגה.

בשעות האחרונות יצאו ביהדות התורה בהכחשה גורפת לפרסום של עורך חדשות 'בקהילה' יעקב ריבלין. אלא שבדיקת 'כיכר השבת' העלתה, כי ריבלין לא כתב את הדברים שיוחסו לו בטורו השבועי.

בהודעות שיצאו במוקדי הודעות הסמס נכתב: "ריבלין מחר ב׳בקהילה׳: יש מו"מ בין המפלגות החרדיות לגנץ ולפיד. לא הכל אפשר לספר".

דוברות יהדות התורה מיהרה להוציא הודעה: "במענה לפרסומים שונים נבהיר, כי אין כל שינוי ולא מתקיים מו"מ קואליציוני עם שום גורם. הסיעה היא חלק מהבלוק המאוחד בימין בראשות רה"מ נתניהו".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר ריבלין: "לא כתבתי על שום מגעים עם יהדות התורה. כנראה שעל ראש הגנב בוער הכובע".

בכותרת המפנה לטורו של ריבלין בשער עיתון 'בקהילה' נכתב: "יעקב ריבלין עם כל מה שאפשר לספר על המו"מ בין המפלגות החרדיות לגנץ ולפיד". האם בכותרת בחרו בכותרת שאין קשר בינה לבין טורו של הפרשן?!

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' יצאו בעיתון 'בקהילה' בהבהרה: "ישנה טעות בכותרת, יעקב ריבלין לא דיווח על מגעים בין יהדות התורה לגנץ".

ביהדות התורה אמרו ל'כיכר השבת' כי קיבלו פניות רבות מגורמים פוליטיים על סמך שמועות אלו, ובשל כך יצאו בהכחשה גורפת.

בחדשות 12 דווח הערב כי ראשי בלוק הימין סירבו להתחייב להמשיך להמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה, אם בני גנץ ייכשל בהקמת ממשלה, וישראל תיכנס לתקופת 21 הימים שאחריהם אם לא קמה ממשלה - תיערך מערכת בחירות שלישית.

גם יו"ר דגל התורה משה גפני ובכירים במפלגת "ימינה" סירבו להתחייב כי במקרה שכזה לא ישקלו להמליץ על מועמד חלופי לראשות הממשלה שהוא לא בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר