"לחיים טובים יוחקו בספר":

ספר "דורות ישרים מבורכים" עם שמות תורמי 'קרן ההסעות' הונח על שולחנם של גדולי הדור

שמותיהם של השותפים שאימצו ילד לחינוך תורני ייכתבו בספר מיוחד, ממנו יעתירו גדולי ישראל בימי הדין • הספר יהיה מונח על שולחנם עד לאחר יום הכיפורים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

קח סנגור: רבבות יהודים יראים ושלמים מכינים עצמם בסילודין לקראת הימים הנוראים הבעל"ט, ונענים לקריאת מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א "לאמץ ילד" מילדי קרן ההסעות. בכך, מבטיחים להם פרקליט ומליץ יושר ליום הדין, בדמות ילד מילדי ישראל שיזכה השנה לקבל חינוך יהודי טהור בזכות תרומתם.

דאגתם של רבותינו שליט"א לילדים אלו היא דאגת אב לבנים, ולפיכך כל מי שמסייע להם ושותף להם חביב הוא לפניהם, להעתיר בעדו בתפילה ובתחנונים שיראה נחת דקדושה מכל יוצ"ח. בהנהלת 'קרן ההסעות' שוקדים זו השנה החמישית ברציפות, על הכנת ספר "דורות ישרים מבורכים", ובו מפורטים שמותיהם של התורמים שנענו לקריאתם וזעקתם של מרנן ורבנן שליט"א לאמץ ילד מילדי קרן ההסעות לשנה זו ובכך להבטיח את חינוכו הטהור בבית הספר התורני, כאשר ברור הדבר שללא ההסעה אותו ילד לא היה מגיע לחינוך תורני. שמו של השותף ושמות בני משפחתו ייכתבו בספר הדורות, בפירוט הבקשות והצרכים המפורטים לכל אחד ואחד כפי משאלת ליבו.

בקרן ההסעות הצליחו במאמץ כביר לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, עשרות אלפי תלמידים ברחבי הארץ עושים את דרכם מידי בוקר באמצעות אלפי האוטובוסים של "קרן ההסעות", מפתח ביתם אל בתי הספר של החינוך העצמאי ברחבי הארץ, גם מישובים מרוחקים ומבודדים.

התגייסות הציבור הרחב לקריאתם וזעקתם של מרנן ורבנן גדולי ומאור הדור שליט"א לאמץ ילד מילדי קרן ההסעות ולהציל את עתידם הרוחני של הילדים, סייעה להנהלת הקרן, להוציא לפועל את רוב המסלולים ברחבי הארץ כדי שחלילה הילדים לא יגיעו למוסדות ממלכתיים.

בערב ראש השנה, עלו שליחי הנהלת קרן ההסעות למעונותיהם של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ שליט"א, מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, מרן האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א והגר"ש גלאי שליט"א והציגו בפניהם את הספר המלא ובו שמות ובקשות התורמים, בפירוט הבקשות והצרכים המפורטים לכל אחד ואחד כפי משאלת ליבו. מרנן ורבנן שליט"א יעתירו בתפילתם במשך כל הימים הנשגבים הללו, בעד התורמים שיזכו בשנה טובה ומתוקה ובכל מילי דמיטב.

נציין כי מרן האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא מנהריה יצא אף הוא בקריאה נרגשת עבור ילדי קרן ההסעות. במכתבו המרגש הוא מבטיח כי "זכות אבותי הקדושים זלה"ה יעמדו לימין התורמים לקרן ההסעות" כשהוא מבטיח להעתיר בתפילה עבור כל התורמים לקרן ההסעות.

לפרטים ותרומות ניתן לפנות למוקד ההתרמה:
1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק.
או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991.
ובזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר