הדרמה בליכוד

נתניהו טען: הקדמת הפריימריז - מחשש ל"פוטש" נגדי

מפלגת השלטון סוערת, מאז נודע כי היו"ר נתניהו, ראש הממשלה, פותח במהלך לעריכת פריימריז זריזים על תפקידו, ויריבו גדעון סער הודיע "אני מוכן" • בשלב זה, יו"ר מרכז הליכוד מערים קשיים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וסער בישיבת סיעת הליכוד, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הדרמה בליכוד: לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) כי הוא שוקל בחיוב את הקדמת הפריימריז לראשות מפלגתו, הרוחות בליכוד החלו לסעור.

ח"כ גדעון סער, שנשאל בפתח ישיבת סיעת הליכוד אם הוא נסוג מתגובתו הדרמטית לנתניהו - "אני מוכן" (להתמודד מולו) - השיב בשלילה. "הדברים ברורים מאליהם", אמר לכלי התקשורת.

סער, במענה לשאילתו של הכתב עקיבא נוביק (צילום: מתוך חדשות 13 בטוויטר)

היו"ר נתניהו לא סיפק התייחסות לנושא בדבריו מול המצלמות, בישיבת הסיעה או לאחר מכן, אך בחלקה הסגור של הישיבה הסביר את המניע למהלך הדרמטי ואמר: צריך להוריד את נושא ה"פוטש" מסדר היום...

השלב הבא במהלך, הוא כינוס מרכז הליכוד, לצורך אישור רשמי של הפריימריז - מה שיוציא אותו לדרך באופן מעשי.
ראש הממשלה מעונין שזה יקרה כבר ביום חמישי הבא, אך יו"ר המרכז ח"כ חיים כץ, בן בריתו הוותיק של סער, הודיע כי הוא מתנגד למהלך המהיר של יו"ר תנועתו, שבעבר ניצח כך בבחירות הפנימיות.

"לא רואה שום צורך בקיום פריימריז לראשות הליכוד", טוען כץ, "שכן מנהיגותו של נתניהו בלתי ניתנת לערעור ואף אחד בליכוד לא יעז לצאת כנגדו. הערב אדון איתו בנושא, נחפש פתרון, נטכס עצה ובמידה והוא סבור שיש לקיים פריימריז - נעשה זאת בהליך מהיר נקי ודמוקרטי".

יצוין, כי במידה והפריימריז הללו אכן ייערכו. תהיה זו הפעם הראשונה - מזה 14 שנים - שיתקיים קרב של ממש על כס ראשות התנועה, כאשר בפעמים הקודמות הצליח נתניהו למנוע התמודדות רצינית מולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר