תיעוד מקומם

האוטובוס ברח עם עגלת התינוק; אמו פרצה בבכי • צפו

נהג אוטובוס סירב לבקשתה של אישה חרדית לעצור לרגע, אך זו התעקשה ופתחה בריצה מטורפת ברחוב הראשי - עד שעובר אורח נחלץ לעזרתה. החברה: זו גרסה שקרית (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר)

אישה חרדית, שבאה היום (חמישי) לעלות עם בנה התינוק לאוטובוס של חברת 'אפיקים', נתקלה בהתנהגות מחפירה של הנהג, ופרצה בבכי נסער.

עוברי אורח, שהיו עדים למקרה, שאירע בתחנה של 'מכון מור' בבני ברק, מתארים כי לאחר שהאישה הכניסה את עגלת התינוק לתא המטען, החליט משום מה נהג האוטובוס לפתוח בנסיעה ולא להמתין לה.

לדבריהם, האישה המבוהלת - שהבינה שהנהג מסרב לעלות אותה - החלה לרוץ אחרי האוטובוס בכל רחוב רבי עקיבא,כשהתינוק בידה, בעודה מתחננת לנהג שרק יפתח את תא המטען וישחרר את עגלת הפעוט.

מאיר פרידמן,מתנדב הצלה שעבר במקום, נחלץ לעזרת האישה, וחסם את האוטובוס באמצע הכביש, באמצעות האופניים החשמליות שברשותו - עד שהנהג הסכים לפתוח את תא המטען.

האוטובוס

"אם לא הייתי חוסם את האוטובוס, הנהג היה נוסע עם העגלה של הגברת עד אשדוד - יעד הנסיעה", מספר מאיר בשיחה עם 'כיכר השבת'.

לדבריו, "הנהג היה נראה אדם קשוח, ששונא דתיים, ולכן לא היה אכפת לו לראות את האישה פורצת בבכי נסער".

מחברת אפיקים נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מבדיקת השתלשלות האירועים עולה תמונה שונה לחלוטין מהטענות המועלות בכתבה: בזמן קליטת נוסעת בתחנה, ככל הנראה נוסעת אחרת הכניסה עגלת תינוק לתא המטען והתרחקה מהאוטובוס, ועל כן הנהג לא הבחין בה, סגר את הדלת והחל לנסוע. רוכב על אופניים, שרצה לעדכן את הנהג על העגלה שבתא המטען, רדף אחרי האוטובוס, חסם את דרכו בפראות בזמן נסיעה תוך סיכון חייו, הלהיט את העוברים והשבים ברחוב כשטען שהנהג נסע בכוונה עם עגלת התינוק, וכתוצאה מכך אלו ניסו לפרוץ לאוטובוס ולתקוף את הנהג, ואף גרמו לאוטובוס נזק רב".

"הנהג, שחשש לחייו, הזעיק את המשטרה, ורק לאחר שהגיעה ניידת למקום האירוע הוא המשיך בנסיעתו. בכוונתנו להגיש תלונה במשטרה נגד האזרחים המצולמים בסרטון, אשר לכאורה גרמו נזק לאוטובוס. כמו כן, נשקול להגיש תביעת דיבה נגד האנשים שפרסמו את הסרטון הערוך והמגמתי ברשתות החברתיות. צר לנו שאתם בוחרים לתת במה לטענות מסוג זה, מבלי שנעשתה בדיקה מעמיקה באשר לנכונותן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר