הבעת אמון

ח"כ גפני נבחר פה אחד כיו"ר וועדת הכספים

ועדת הכספים הזמנית אישרה הערב פה אחד, את מינויו של ח"כ משה גפני יו"ר 'יהדות התורה' ליו"ר הוועדה. גפני הודה לחברי הוועדה ובמיוחד לחברי 'כחול לבן' (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מצביעים פה אחד לגפני (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

ועדת הכספים הזמנית אישרה הערב (חמישי), פה אחד, את מינויו של ח"כ משה גפני יו"ר 'יהדות התורה' ליו"ר הוועדה.

מדובר בהישג פוליטי נאה עבור גפני שזכה גם לתמיכת 'כחול לבן' וסיעות השמאל, למרות שמדובר במינוי זמני לנוכח המשא ומתן הפוליטי שעדיין לא הגיע לסיומו כשאיום הבחירות השלישיות עדיין מרחף מלמעלה.

חברי הוועדה הזמנית הינם חברי הכנסת: מסיעת כחול לבן: אבי ניסנקורן, אורית פרקש, הכהן ומיקי לוי. מסיעת הליכוד: קרן ברק, חוה אתי עטייה, מיכל שיר ודוד ביטן. מסיעת הרשימה המשותפת: אחמד טיבי, איימן עודה, ועבאס מנסור. מסיעת ש"ס: ינון אזולאי ומיכאל מלכיאלי. מסיעת ישראל ביתנו: עודד פורר. מסיעת יהדות התורה: משה גפני. מסיעת ימינה: מרדכי יוגב. מסיעת העבודה-גשר: אורלי לוי אבקסיס. מסיעת המחנה הדמוקרטי: ניצן הורוביץ.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני אמר לאחר אישור מינויו: "תודה רבה על האמון של החברים, אני מודה לאנשי כחול לבן שהיו שותפים ולכל הסיעות האחרות שתמכו בי. אני רוצה לומר את מה שאתם יודעים, הצטברה על שולחן ועדת הכספים עבודה רבה, העברות רבות של המשרדים השונים, הכל משותק. משרד האוצר יצטרך להביא העברות חדשות, כל ההעברות שייכות לכנסת ה-21. אני מבקש מכל חברי הוועדה, יש דברים שאינם פוליטיים ושייכים לתפקוד המדינה, אני מבקש לאשר את ההעברות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר