איום ביטחוני?

לראשונה מאז הבחירות: רה"מ נתניהו מכנס את הקבינט

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מכנס מחר את הקבינט המדיני ביטחוני, לראשונה מאז הבחירות. לאחרונה הזהיר מפני איומים מצד איראן. באופוזיציה תוקפים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הודיע הערב (מוצ"ש) כי החליט לכנס מחר את הקבינט המדיני ביטחוני, לראשונה מאז הבחירות. לאחרונה הזהיר מפני איומים מצד איראן.

כזכור, בסוף השבוע, במהלך טקס 'הרמת כוסית', הזהיר נתניהו ואמר: "אנחנו עומדים בפני אתגר ביטחוני ענק, שגדל והולך משבוע לשבוע ומתעצם בחודש-חודשיים האחרונים, ובמיוחד בשבועות האחרונים".

רה"מ הבהיר: "זה לא ספין, זו לא גחמה, זה לא 'נתניהו מנסה להפחיד אותנו'. מי שיודע את הפרטים יודע עד כמה הדברים האלה נכונים. כל אחד שעיניו בראשו רואה שאיראן הולכת ומתחמשת, איראן הולכת ומתחזקת. התעוזה שלה, החוצפה שלה, הולכים וגוברים".

כמו כן, לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין העניק לו את המנדט להרכיב ממשלה, התבטא ראש הממשלה: "כולכם רואים את התעוזה והחוצפה של איראן. את העובדה שהיא תוקפת באופן גלוי בסעודיה ולא רק שם. היא תוקפת את נתיבי השיט, היא תוקפת במרחבים גדולים מאוד, היא תוקפת אותנו מעיראק, מסוריה, מלבנון, מעזה.

"היא תוקפת את הקהילה הבינלאומית בעזות מצח הולכת וגוברת עם אמצעי נשק מדוייקים שאנחנו מתריעים בפניהם והם מופנים גם כלפינו".

באופוזיציה תקפו את נתניהו. ח"כ עופר שלח אמר: "אין ציניקן גדול מנתניהו כשזה מגיע לשימוש בענייני ביטחון לצרכים פוליטיים.

‏"שנתיים שהוא מדבר על הצורך להגדיל את תקציב הביטחון, ולא עשה כלום. ואיפה היה מצב החירום הזה עד הבחירות, כשהתנגד לאחדות? ‏אל תאמינו להפחדות שלו. הכל אצלו פוליטי, הכל ביבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר