מכל רחבי הארץ

גלריה: הילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל

ביום חמישי נערכה ברחבה בהר המנוחות בירושלים הילולת הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, ורבבות מרחבי הארץ הגיעו להידבק במידות הצדיק. צפו בתמונות (אקטואלי)

kikar.co.il דרכי הוראה | כיכר השבת |
הילולת מרן הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. (צילום: נפתלי לרר)

שעות הערב המוקדמות של יום חמישי האחרון הרחובות שסביב להר המנוחות מתמלאים בהמון אדם המבקש להגיע לציון של מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל ביום הילולתו.

בחניונים באיזור וכך גם במבואות הסמוכות הורגש עומס חריג מפאת הקהל העצום שעשה דרכו לכיוון ההר, השאטלים שהופקדו מבעוד מועד על שינוע ההמונים מהחניונים המסומנים הגיעו מלאים עד אפס מקום וכך גם אוטובוסים מכל רחבי הארץ שהורשו להיכנס עד מתחם ההר.

תוך שעה קלה אלפי איש מילאו את הרחבה הענקית בהר המנוחות והצטרפו לאמירת סליחות כשלפני התיבה עובר המקובל ר' יעקב עדס לאחר תפילת מנחה החלה העצרת המרכזית כשבנו של מרן הרב יוסף אליהו, ראש מוסדות "דרכי הוראה לרבנים", ערך סיום הש"ס כולו שנלמד ע"י אברכי הכולל לעילוי נשמת מרן זצ"ל ולאחריו נשאו דברים גדולי ראשי הישיבות ורבנים חשובים.

ראש הישיבה הרב ברוך מרדכי אזרחי שטרח ובא להשתתף במעמד דיבר בשבחו של בעל ההילולא ועל כך שכל אחד הרגיש בן יחיד אצל רבינו זצ"ל. רבה של העיר צפת בנו של מרן הרב שמואל אליהו סיפר על אביו הגדול כמה שכאב את כאבו של עם ישראל ותמיד דאג בכל מיני דרכים לרווחת העם היושב בציון.

גם הראשל"צ הרב שלמה עמאר עמד בדבריו על כוחו הגדול של מרן שכמו שבחייו אהב ודאג לכל יהודי כך גם לאחר פטירתו רואים איך שעם ישראל לגווניו מגיע ברבבותיו לכבודו של צדיק.

במהלך ההילולא הוקרנו דברי חוצבי הלהבות של מרן זצ"ל שנשא בימי חייו בענייני השעה. בחצות הלילה נערך במקום זיץ מיוחד בו סופרו סיפורי ניסים מופלאים מפי רבנים ואישי ציבור ובניהם הרב ישראל גליס הרב משה קינן הרב דורון ועוד.

בסיום העצרת המרכזית הקהל התקשה לעזוב את המקו, כל הלילה ולמחרת עוד פקדו רבים את מקום הציון. יצוין כי ממוסדות "דרכי הוראה לרבנים" העומדים מאחורי ההפקה המורכבת אמרו בסיפוק כי נושא החניונים ומערך ההיסעים פעל כנדרש והמוני האנשים הגיעו בנוחות ובבטחה עד למקום וכך גם נושא הכיבוד שהוכפל משנים עברו לתועלת הציבור הגדול ומשנה לשנה ב"ה מרגישים כי "האיש מרדכי הולך וגדול ורצוי לרוב אחיו" ואכן היה ניתן לראות בקהל העצום סגנונות רבים של אנשים המבקשים להתפלל להתברך ולזכות לישועה.

תמונות: נפתלי לרר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר