התלמידים האקדמיים המייצגים את המגזר בכבוד

במכללת מבחר נערך בשבוע שעבר ביקור מיוחד של נציגי הארגון C.J.A התומך ביהודי הארץ והעולם. תומכי הארגון ביקשו להכיר את התלמידים האקדמיים המייצגים את המגזר החרדי בכבוד, תוך שמירה על ערכי התורה והמצוות ללא פשרות (לימודים, שיווקי)

ערב היכרות במבחר. (צילום: יחצ)

סביב שולחנות ערוכים ומוגשים במאכלים יהודיים אותנטיים נערך פאנל מיוחד בהנחיית עו"ד אריאל פוס, בנו של מייסד המכללה. האורחים שמעו על התפתחות המכללה מהיווסדה ועד היום, על מגוון המסלולים המוצעים לתלמידים ועל אלפי הבוגרים והבוגרות שבס"ד מפרנסים היום בכבוד את בני משפחותיהם. משתתפי הפאנל הביעו התפעלות לשמע המספרים והנתונים שהוצגו בפניהם במצגת מיוחדת שכללה סיפורים ועדויות אישיות של תלמידי המכללה.

בסיור שנערך באגפי המכללה, ביקשו נציגי הארגון להיכנס למס' כיתות לימוד בכדי להתרשם מקרוב. המפגש פנים מול פנים הותיר בהם רושם רב. אחת התלמידות סיפרה כי היא אמא ל-8 ילדים, תלמידה נוספת סיפרה כי היא בדרך להיות סבתא. "איך אתן יכולות לשלב לימודים אקדמיים יחד עם טיפול במשפחות ברוכות ילדים?" – שאלה את המשתתפות תוך שהיא לא מסתירה את ההתרגשות מפניה.

בסיום המפגש, הביעו האורחים שוב ושוב את הערכתם הכנה והתפעלותם מהמסגרת החשובה של מכללת מבחר, המהווה פלטפורמה ייחודית עבור המגזר החרדי, תוך אפשרות ללמוד לתואר אקדמי יחד עם שמירה על ערכי התורה והמצוות באווירה חרדית שמרנית ואיכותית.

AJC הוא ארגון הסנגור היהודי העולמי המוביל, עם גישה לפקידי ממשלה, דיפלומטים ומנהיגים אחרים בעולם. באמצעות קשרים אלה והנוכחות הבינלאומית שלנו, AJC מסוגל להשפיע על הדעה ועל המדיניות בנושאים החשובים ביותר: המאבק נגד האנטישמיות והקיצוניות, הגנה על מקומה של ישראל בעולם, ושמירה על זכויות היהודים בכל רחבי העולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר