"בזכות הברכה"

לאחר שנה, באותה השעה; משה ליאון הגיע להודות להגר"ח

שנה לאחר שמרן הגר"ח נתן למשה ליאון את תמיכת 'דגל התורה' לראשות עיריית ירושלים, הגיע ליאון באותה השעה להודות להגר"ח • בתוך כך מינוי חרדי חדש בלשכתו של ראה"ע (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליאון אצל הגר"ח, מעל הגר"ח; שמעון ברייטקופף (צילום: באדיבות המצלם)

בסמליות מרובה, הגיע הערב (שני) ראש עיריית ירושלים משה ליאון, למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי כדי להודות לו על תמיכתו לראשות עיריית ירושלים.

לפני שנה בדיוק בט' בתשרי בשעה 22:30 נכנס משה ליאון למעונו של הגר"ח בחששות כבדים, הוא לא ידע אם הגר"ח יתמוך בו או במועמד החרדי באותו הזמן יוסי דייטש.

לאחר שמרן הגר"ח סיים להתייעץ, נכנס אליו ליאון בשעה 22:30, ומרן הודיע לו כי הוא תומך בו לראשות העיר.

הערב, ליאון סגר את המעגל ובשעה 22:30 בדיוק, נכנס למרן שר התורה והודה לו בחום על התמיכה ועל הברכה שבירך אותו כי הוא יזכה בראשות העיר, והוא הוסיף שלמרות כל הקשיים וההתקפות נגד החרדים, הוא זכה בראשות העיר בזכות ברכת הרב.

בתוך כך, היום נכנס לתפקיד יועץ ראש העיר, שמעון ברייטקופף, סגן עורך עיתון משפחה.

ל'כיכר השבת' נודע כי עם כניסתו לתפקיד יועץ ראש העיר יסיים ברייטקופף את תפקידו כסגן עורך עיתון 'משפחה', אך ימשיך לפרסם טור שבועי בעיתון - בקונספט חדש.

ברייטקופף החל את דרכו התקשורתית לפני כ-12 שנה כעורך באתר 'בחדרי חרדים', תפקיד בו החזיק כחמש שנים. לאחר מכן עבר לכהן כסגן עורך עיתון 'משפחה' וכתב את הטור הפוליטי של העיתון.

במהלך השנים הגיש ברייטקופף תוכניות קבועות ברשת ב' לצידו של הח"כ לשעבר יגאל גואטה, תוכנית ב'רשת מורשת' לצידו של הכתב הפוליטי של 'ידיעות אחרונות', עמיחי אתאלי, ברדיו קול חי, כחבר בפאנל של 'כיכר השבת' ובפנאלים ותוכניות שונות בכלי התקשורת הישראליים, לצד פרסום מאמרי דעה רבים בעיתונות הכללית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר