רקע אישי?

ליברמן: "מה שדרעי עשה לי, זה בגדר בגידה"

בחודשים האחרונים בכירים במערכת הפוליטית מנסים להבין מה קרה במערכת היחסים הנדירה בין ליברמן לדרעי. כעת טוען איווט כי דרעי 'בגד' בו: "בגידה. נקודה. אין מזה חזרה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וליברמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בחודשים האחרונים בכירים במערכת הפוליטית מנסים להבין מה קרה במערכת היחסים הנדירה בין אביגדור ליברמן לאריה דרעי, הזוג שהיו החברים הקרובים ביותר בפוליטיקה הישראלית, כעת טוען ליברמן כי דרעי בגד בו, מה שחברים לא עושים. ליברמן לא פירט על איזה אירוע הוא רומז כשהוא מגדיר את מעשיו של חברו לשעבר כבגידה.

בראיון סוער לבן כספית ב'מעריב' תקף ליברמן את דרעי ואמר: "בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח, זה טבעי. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים ותפיסת עולם שונה. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה".

באשר ליחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר ליברמן: "הבעיה של ביבי היא שברגע שיש לך גישה או תפיסה שונה משלו, וזה נוגד את האינטרסים שלו, אתה מיד הופך לאויב אישי. מיד מאשימים אותך שאתה שונא את ראש הממשלה, שאתה שמאלני, שאתה מנסה להפיל אותו. מתעלמים מהעובדות".

לדבריו: "לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי. זו הדרך שלהם לאיים. לצערי, ביבי לא מסוגל להבין מושגים כמו חברות או נאמנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר