שינוים משמעותיים

אחרי 13 שנה: אבי בלום עוזב את קו עיתונות

הפרשן הפוליטי ועורך הדין אבי בלום, הודיע כי הוא עוזב את רשת 'קו עיתונות דתית' ועובר לכתוב בעיתון 'משפחה'. בלום הוא השינוי השני בעיתון לאחר פרישת ברייטקופף (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

דרמה בתקשורת החרדית: הפרשן הפוליטי ועורך הדין אבי בלום, הודיע היום (חמישי), כי הוא עוזב את רשת 'קו עיתונות דתית' ועורק לעיתון 'משפחה'.

בלום ששימש כבעל טור שבועי ברשת 'קו עיתונות דתית' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏לאחר כ-13 שנה ברשת קו עיתונות, אני יוצא להתרענן באתגרים חדשים. מודה למו״ל הרשת אריאל קוניק על הבמה וחופש הביטוי שהעניק לי במשך שנים, ומאחל לו ולצוות הנהדר של הרשת הצלחה. לכבוד הוא לי להצטרף לנבחרת המובילה של עיתון ״משפחה״. בשם ה׳ נעשה ונצליח. מועדים לשמחה".

אבי בלום (38), הוא שותף בכיר במשרד עורכי הדין 'כבירי-נבו-קידר'. בנוסף, מגיש בלום לצידו של הפרשן יעקב ריבלין, את תוכנית 'פילפוליטיקה' ברדיו 'קול חי'. לפני מספר חודשים החל להגיש גם את התוכנית "שחור לבן" בערוץ הכנסת ביחד עם איש התקשורת משה גלסנר.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת' לפני כשבוע, סגן עורך 'משפחה' שמעון ברייטקופף, נבחר לתפקיד יועץ ראש עיריית ירושלים משה ליאון. עם כניסתו לתפקיד, סיים ברייטקופף את תפקידו כסגן עורך העיתון, אך ימשיך לפרסם טור שבועי בעיתון - בקונספט חדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר