"בכוח הזרוע"

אשדוד: שוטרים עצרו את השמחה בישיבת 'גרודנא'

בזמן שתלמידי ישיבת 'גרודנא' חגגו את שמחת בית השואבה בהיכל הישיבה באשדוד, פרצו כוחות משטרה להיכל וביקשו לעצור את השמחה לאחר שהתקבלו תלונות על רעש (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
ישיבת גרודנא-אשדוד (צילום ארכיון: קובי הר צבי)

בישיבת 'גרודנא' בראשות הגאון רבי משה שמידע חגגו הלילה (שישי) את שמחת בית השואבה, בקרית פוניבז' בעיר אשדוד. אך בעיצומה של השמחה, מעט לאחר חצות לילה, נכנסו שוטרים להיכל הישיבה וכיבו את התזמורת.

לדברי למידי הישיבה, השמחה היתה אמורה להמשך עד השעה 02:00 לפנות בוקר כמידי שנה, אך ראשי הישיבה הורו להישמע להוראות השוטרים ולהפסיק את השמחה. בישיבה מעריכים כי שכנים בבניינים סמוכים התלוננו על הרעש.

אחד הנוכחים בשמחה הוא העסקן האשדודי הרב אלעזר הנפלינג שסיפרר ל'כיכר השבת': "לא שמענו דבר כזה שעוצרים שמחת בית השואבה מעט אחר חצות, יש בכל הארץ אלפי חגיגות זכר לשמחת בית השואבה ומעולם לא עצרו שמחה בכוח.

"לדעתי לא חוקי לעצור שמחת בית השואבה. הם הגיעו וניתקו את החשמל של המוסיקה בכוח הזרוע במקום לבקש להנמיך או לבקש לסיים יותר מוקדם. חבל מאוד שכך מתנהגים".

ממשטרת ישראל נמסר: :האכיפה מתבצעת בעקבות קבלת תלונות מאזרחים למוקד 100 בדבר הקמת רעש בלתי סביר והפרעת מנוחה בשעות האסורות על פי חוק.

:משטרת ישראל אוכפת את החוק כל השנה ומטפלת בתלונות בכל מקום במטרה לצמצם את מפגעי הרעש ולשפר את איכות חייהם של התושבים. המשטרה פונה לחוגגים להתאים את עוצמת המוסיקה המושמעת לתקנים הקבועים בחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר