טרגדיה

נפצע בתאונה ונפטר: מרדכי זאב וינברג ז"ל

תלמיד הישיבה, מרדכי זאב וינברג ז"ל, שנפצע בחול המועד בתאונה לילית בכביש המנהרות בדרך לביתר עילית, הלך לעולמו בליל שבת, לאחר שהרופאים נלחמו על חייו (דיין אמת)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת התאונה, השבוע (צילום: דוברות כבאות והצלה)

תלמיד הישיבה, מרדכי זאב וינברג ז"ל, שנפצע בחול המועד בתאונה לילית בכביש המנהרות בדרך לביתר עילית, הלך לעולמו בליל שבת, לאחר שהרופאים נלחמו על חייו במהלך הימים האחרונים.

מרדכי זאב ז"ל, חסיד סלונים, נפצע ביום רביעי בתאונת דרכים קשה ומאז נותח בראשו אך, כאמור בצער רב נאלצו לקבוע את פטירתו.

כזכור, ביום רביעי, בשעה 03:19 התקבל דיווח במוקדי החירום והביטחון על תאונת דרכים בין רכב ומשאית בכביש 60, בצומת אל ח'דר, בין המנהרות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים, בהם שני גברים בשנות ה-20 לחייהם שנסעו ברכב הפרטי ונפצעו באורח קשה - הנהג עם חבלת ראש והנוסע שלידו, שנלכד ברכב, עבר ניתוח חירום בשטח ופונה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים. בנוסף, פונו שני פצועים במצב קל, מהמשאית.

פראמדיק מד"א אהרון אדלר סיפר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים.

"הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר