פלונטר פוליטי

נתניהו מזהיר מממשלה מסוכנת ועוקץ את איווט ליברמן

ראש הממשלה נתניהו מזהיר מפני הקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתזכה לתמיכת הערבים ועוקץ את אביגדור ליברמן שהרבה לשתף פעולה עם החרדים, איווט לא נשאר חייב (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רה"מ נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מזהיר מפני הקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתזכה לתמיכת הערבים ועוקץ את אביגדור ליברמן שהרבה לשתף פעולה עם החרדים, איווט לא נשאר חייב.

בדברים שפרסם, סמוך לכניסת השבת, כתב ראש הממשלה: "גנץ, לפיד וליברמן מסרבים להתחייב שלא יקימו ממשלת מיעוט שתוקם בתמיכת חברי הרשימה המשותפת.

"מנהיגיה וחבריה הבולטים של הרשימה המשותפת הביעו שוב ושוב תמיכה בטרור, הערצה למחבלים, וסירבו לגנות פגיעה בחיילים ובאזרחים ישראלים".

לדבריו: "כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד ארגוני הטרור, כשממשלתה תלויה בקולותיהם של טיבי, עודה ויזבק? כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד איראן וחיזבאללה, כשחברי כנסת המצדדים ותומכים בחיזבאללה יכולים להפיל את הממשלה? הקמת ממשלת מיעוט שנשענת על הרשימה המשותפת היא צעד אנטי-ציוני שיסכן את ביטחוננו".

נתניהו סיים את דבריו ושיגר עקיצה ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "מצער שגנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן. לפיד - שרק רוצה במפלתו. ליברמן - שהדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה, אחרי שפעל ב-20 השנים האחרונות בשותפות הדוקה עם החרדים ושמונחה על ידי שיקולים משונים".

בתגובה, פרסם ליברמן הודעה משלו, וכתב: "בשעה האחרונה התקשרו אלי כמה וכמה חברים ששאלו מה פשר הפוסט של נתניהו בערב שישי בעיצומו של חג סוכות.

"כנראה שבזמן ששעון החול יורד כלפי מטה, היאוש ברחוב בלפור עולה כלפי מעלה. ההסבר ההגיוני היחיד שעולה בדעתי הוא, שנתניהו החליט להחזיר את המנדט לנשיא במוצ"ש ולכל המאוחר ביום ראשון".

"נראה שרה"מ סובל מזיכרון סלקטיבי", עקץ בחזרה ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר