על הקשר שבין "פשע" במקום העבודה לבין מסעדת בריאות ברמת החייל

כולנו רוצים לאכול בריא יותר אבל לא רוצים להתאמץ בשביל זה, מסעדת ליב היא מסעדת בריאות ברמת החייל שתיתן לכם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה (מטאפורית כמובן)

צוות בלוגל | כיכר השבת |
(צילום: pixabay)

פעם חשבתי שעד שלא אלמד לבשל, אני אהיה תלוי במסעדות ובגלל זה נגזר עליי להיות שמנמן. אני מטפח כרס כבר כמה שנים טובות ואת האשמה אני תולה בחוסר זמן ובידע. אני יודע שזה רק תירוצים אבל זה כל מה שיש לי. זמן לפעילות גופנית אין לי ובטח שאני חסר את היכולות הדרושות לבישול.

אני עובד באזור רמת החייל כבר הרבה שנים, העבודה שלי מאוד תובענית ומלחיצה והדקות הספורות שיש לארוחת הצהריים לא אפשרו לי להיות בררן, כל מסעדה ברמת החייל שנמצאת ליד מקום העבודה שלי היא לגיטימית ולא משנה לי אם האוכל שם בריא ומזין או שוחה באגמים של שמן. אני רעב ואני חייב לאכול ומהר. לעיתים אפילו אין לי זמן לצאת ולחפש מסעדה ברמת החייל, אז או שאני לא אוכל באותו היום ואז אני טורף בלילה או שאני מאלתר.

בגלל שאין לי זמן לקנות או להכין אוכל הגעתי למצבים מוזרים, ובחלקם אני אפילו קצת מתבייש. כבר גנבתי אוכל של עובדים אחרים מהמקרר (כן זה אני!!!( ולא פעם התזונה היומית שלי התבססה על חבילות שי בנות חצי שנה ויותר שאף עובד לא נגע בהן, לרבות בונבוניירות באושות. בימים אחרים אפשר היה למצוא אותי מנשנש סוכריות גומי מהפיצוצייה שמתחת לעבודה ופעם בשבועיים אכלתי עם הפועלים התאילנדיים שבאתר הבניה הסמוך. היו ימים שהתזונה שלי כללה את מנת הדגל - שכבות של ביסקוויטים ועוגיות שנועדו לאירוח לקוחות וגם כאשר כבר הצלחתי להכין סלט ולהביא אותו לעבודה, הייתי מייצב עליו מנת שווארמה עסיסית.

המצב השתנה כאשר זיהיתי שקית אוכל בלתי מוכרת במקרר במשרד. הסתכלתי ימינה ושמאלה, וידאתי שאין אף אחד מלבדי במטבחון ופתחתי את השקית. מצאתי שם מנת בריאות מאוד טעימה. שבע וטוב לב חזרתי לעבוד אבל שמעתי את מירה מתחקרת את כל הקומה בניסיון להבין מי לקח לה את האוכל. צלחתי את החקירה של מירה, כי אני כבר מיומן, אבל הספקתי לקבל עוד מידע על המסעדה שממנה היא קנתה את האוכל. הסתבר לי שבמרחק כמה דקות מהעבודה נפתחה מסעדת בריאות חדשה והבנתי שאני חייב ללכת לשם (לרוץ לא יכולתי, בגלל המשקל העודף שצברתי) ויפה שעה אחת קודם.

תודות למירה ולמסעדת הבריאות הזו החיים שלי השתנו לגמרי. החלטתי שלא משנה עד כמה לחוץ בעבודה, אני תמיד מפנה חצי שעה בסדר היום העמוס לארוחת צהריים הגונה ובריאה ולמרבה ההפתעה התחלתי אפילו לבשל מתכונים בריאים בבית. את התוצאות כבר רואים: אני הרבה יותר פרודוקטיבי, יותר ערני והרבה פחות לחוץ. בפעם הראשונה מזה שנים הכרס החלה לקטון במקום להוסיף נפח, ומה שהכי טוב זה שגם האווירה במשרד הפכה נעימה יותר מאז שאחוז גניבות האוכל של העובדים ירד פלאים!

הנה מתכון למרינדה טעימה וקלה שאני אוהב להכין בבית, הוא פשוט להכנה וניתן להוסיפו לכל סוגי העוף.

מתכון לפרגיות במרינדת רימונים וסילאן

המצרכים הדרושים :

500 מ"ל סילאן תמרים.

400 מ"ל רכז רימונים.

150 מ"ל סויה.

2 ליטר מים חמים.

20 גרם גרגרי כוסברה.

מלח ופלפל.

אופן ההכנה:

שופכים את כל המרכיבים לתוך קערה מערבבים היטב ומתבלים לפי הטעם. משרים את הפרגיות (ניתן להשתמש גם בחזה עוף או כרעיים) למשך 4 שעות לפחות, עדיף ללילה שלם.

לאחר מכן ניתן לבשל את הפרגיות בתנור, במחבת או על הגריל. הטעם משובח והמנה בריאה ומשביעה.

בתאבון!

מסעדת ליב, מסעדת בריאות ברמת החייל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר