נתניהו החזיר את המנדט

החרדים לא ישתפו פעולה עם בני גנץ: ימתינו ל-'21 יום'

ראשי הסיעות החרדיות, ש"ס ו'יהדות התורה', מתכוונים שלא לשתף פעולה עם המו"מ שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ינסה לנהל ב-28 יום הקרובים: "המנדט יחזור לנתניהו, או בחירות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן, גנץ ונתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראשי הסיעות החרדיות, ש"ס ו'יהדות התורה', מתכוונים שלא לשתף פעולה עם המשא ומתן שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ינסה לנהל ב-28 יום הקרובים. אחד מהם צוטט אמש: "המנדט יחזור לנתניהו, או בחירות".

בש"ס, שטרם החליטו אם להיענות לבקשת פגישת לכשתבוא. במהלך החודשים האחרונים יו"ר ש"ס אריה דרעי נמנע מלהיפגש עם גנץ, למרות שהאחרון ביקש להיפגש.

"גם אם נשב לפגישה, בכדי לצאת ידי חובה, לאיש אין ספק שאנחנו לא ניכנס לממשלה ללא ראש הממשלה בנימין נתניהו", אומר בכיר במפלגה המעורב במו"מ שהתנהל עם נתניהו.

לדבריו: "כשדרעי הצהיר שבש"ס נאמנים לנתניהו יותר מ'הליכוד' - הוא התכוון לזה. הבטחנו לבוחרים שלא נשב בממשלת שמאל וכך יהיה".

ב'יהדות התורה' כבר העבירו מסר כי אין בכוונתם בכלל להיפגש עם נציגי גנץ: "נתניהו הוא המייצג של גוש ה-55, הוא מדבר בשם כולם", התבטאו במפלגה.

יצוין כי במפלגות החרדיות עוקבים בדריכות אחר הנעשה במערכת הפוליטית: "המצב הפוליטי לא השתנה", התבטא אמש אחד מראשי הסיעות החרדיות: "הסיכוי שתורכב ממשלה בראשות גנץ - קלוש. הערכה שבעוד 28 יום הנשיא יטיל על נתניהו, פעם נוספת, את הניסיון להרכיב ממשלה. המאמצים להרכבת ממשלה יתרכזו ל-21 יום הנוספים שלאחר גנץ. או שנלך לבחירות שלישיות".

הבכיר הוסיף: "אם והיה, כאמור סיכוי קלוש עד לא קיים, ובני גנץ יצליח להרכיב ממשלה הרי שאפשר להעריך שאנחנו - החרדים - הולכים לאופוזיציה. נתקשה לשבת בממשלה עם קווי יסוד של יאיר לפיד ואיווט ליברמן, גם אם נתניהו יהיה שותף לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר