היה צפוי?

השופטים שוב לימין רון קובי: השימוע שנקבע למחר - בוטל

בעקבות עתירתו של ראש עיריית טבריה לבג"ץ נגד הכוונה לפתוח בהליך הדחתו מתפקידו בשל כישלונו המתמשך להעביר את תקציב העירייה, דחו השופטים את השימוע (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
קובי בבית משפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש עיריית טבריה רון קובי רושם שוב ניצחון בבג"צ, אם כי הפעם מדובר בניצחון זמני בלבד. בג"צ ביטל היום (שלישי) את השימוע שנקבע למחר במשרד הפנים, וקבע דיון נוסף בעתירת ראש העיר.

מחר, צפוי היה להתקיים שימוע לראשי הרשויות שלא העבירו את תקציב 2019, רשויות ירכא וטבריה. מטרת השימוע היתה כדי לגבש המלצה שתועבר להחלטת שר הפנים, דרעי להכרעה האם להדיחם ולמנות ראש רשות ממונה וועדה קרואה כחוק.

השימוע היה צפוי להתקיים לאחר שראשי הרשויות לא הצליחו להעביר את תקציב הרשות למרות הארכה שכבר ניתנה להם.

אולם כמו בפעם הראשונה שזומן לשימוע, גם הפעם רון קובי, ראש עיריית טבריה, עתר לבג"צ נגד המהלך. בג"צ קיבל בשעה האחרונה החלטה לדחות את השימוע עד לדיון שיתקיים בבג"צ בתאריך ה13.11. בשעה 14:00 בצהרים.

בכך בג"ץ מתערב בפעם השנייה לטובת רון קובי, ומונע ממשרד הפנים לקיים מחר את השימוע. בכל הנוגע לירכא לא ברור אם משרד הפנים יקיים מחר שימוע או יבטל גם אותו למען השיוויון בין הרשויות כפי שהחליט משרד הפנים אחרי החלטת בג"צ הקודמת.

על ההחלטה חתומים השופטים וילנר קרא ועמית.

בתגובה ראשונה ל'כיכר השבת' מסר רון קובי: "ברוך השם, יש שופטים בירושלים שעצרו את שוד הדמוקרטיה בטבריה".

כזכור רון קובי עתר בטענה כי לשר הפנים אריה דרעי יש ניגוד עניניים בכל הנוגע אליו בגלל העימות שפתח נגדו, עוד טוען כי רון קובי כי לשר פנים בממשלת מעבר אין סמכות להדיחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר