העברת המנדט

הכנסת תחל לאבטח את חבר-הכנסת בני גנץ

בני גנץ, יו"ר 'כחול לבן', צפוי לקבל הערב (רביעי) את המנדט להרכבת הממשלה הבאה מנשיא המדינה ראובן ריבלין, ובמקביל הכנסת תקבל אחריות על אבטתו האישית (חדשות)

גנץ והמאבטח הלא חמוש (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

בני גנץ, יו"ר 'כחול לבן', צפוי לקבל הערב (רביעי) את המנדט להרכבת הממשלה הבאה מנשיא המדינה ראובן ריבלין לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו לא הצליח בכך.

בעקבות כך, הוא יחל להיות מאובטח, בעקבות האופציה - הקלושה אמנם - שיצליח להקים ממשלה ויהפוך לראש ממשלה, ברוטציה עם יאיר לפיד.

עד כה, השב"כ שאמון על אבטחת אישים במדינה לא אבטח אותו שכן גנץ לא נשא בתפקיד המחייב את אבטחתו. ועדת השרים לענייני שב"כ לא דנה באבטחתו וכך הוא נותר ללא אבטחה.

בפועל, אנשי 'כחול לבן' נאלצו לדאוג לאבטחתו של יו"ר מפלגתם, אך כעת, בהנחיית המשטרה נערך קצין הכנסת ניצב יוסי גרף לקבל את האחריות על אבטחת גנץ.

כזכור, "כיכר השבת" חשף כי לאחר הבחירות הקודמות, ליווה "מאבטח" לא חמוש את גנץ, כדי לשפר את דמותו ולהציגו כאישיות מאובטחת. כאשר קצין מטעם משמר הכנסת ביקש להרחיק את ה"מאבטח" בטענה כי גנץ לא זקוק לאבטחה במשכן הכנסת, הסביר ה"מאבטח": "אני מצוות הלשכה. לא חמוש". כעת, גנץ יזכה לאבטחה אמיתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר