חוזרים לעבוד

ינקי דרעי ינהל את הלשכה לפניות הציבור בש"ס

לאחר שתי מערכות בחירות בהן היה מעורב,ינקי דרעי יחזור לנהל את הלשכה לפניות הציבור בש"ס, כך החליט יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "מתכוון לפקח מקרוב אחר תפקוד הלשכה וטיפול נציגנו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ינהל את הלשכה. ינקי דרעי (צילום: שלומי כהן)

לאחר שתי מערכות בחירות בהן היה מעורב,ינקי דרעי יחזור לנהל את הלשכה לפניות הציבור בש"ס, כך החליט בצהריים (רביעי) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שאמר: "מתכוון לפקח מקרוב אחר תפקוד הלשכה וטיפול נציגנו".

לדברי גורמים בש"ס, הלשכה תעבוד במתכונת חדשה, כך שיהיה ניתן לפקח על הפעילות של הנציגים בפניות הציבור. המערכת תפעל במנגנון ממוחשב הקיים במפלגה בו מצויים כלל נציגי ש"ס בממשלה, בכנסת וברשויות המקומיות.

בישיבה שקיים היום השר דרעי עם מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הוחלט על הקמת הלשכה לפניות הציבור באופן מיידי. על ניהול הלשכה, כאמור, הופקד ינקי דרעי.

לדברי אריה דרעי: "עם החזרה לשגרה לאחר החגים כאשר הציבור חוזר לעבודתו לענייניו, אני שמח להשיק מחדש את הלשכה לפניות הציבור של ש"ס במהדורה מתקדמת, מתוך מטרה לייעל את השירות ולוודא שכל פניה תגיע לייעודה ולא תיפול בין הכיסאות".

"אני מתכוון לפקח מקרוב אחר תפקוד הלשכה וטיפול נציגנו בפניות הרבות", התחייב דרעי.

מנהל הלשכה לפניות הציבור, ינקי דרעי, הוסיף: "אני מודה על האימון והזכות שנפלה בחלקי לעמוד בראש הלשכה לפניות הציבור שהיא בעיניי לב ליבה של השליחות למען הכלל. כפי שיו"ר התנועה התווה לנו, מטרתנו להיות כתובת נאמנה ואוזן קשבת לכל אדם המבקש עזרה וסיוע מול המערכות הביורוקרטיות ולחבר אותו אל האיש הנכון האמון על התחום. נעשה הכל שכל פניה תטופל ובעזרת ה' נעשה ונצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר