קרב גרסאות

בגלל הפעלת תנור בשבת: הוסרה ההשגחה

מטעם כשרות רבני העיר בני ברק, הרב לנדא והרב רוזנבלט נמסר על הסרת ההשגחה מ'שאשא בייקרי'. לטענת גורמים, המקום פעל בשבת. הבעלים טוען: טעות חד פעמית (כשרות)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רבני העיר בני ברק, הרב יצחק אייזיק לנדא והרב שבח צבי רוזנבלט, הודיעו כי הוסרה ההשגחה ממאפיית שאשא בייקרי, במתחם הבורסה ברמת גן.

בהסבר הרשמי המופיע במודעה נכתב כי הוחלט על הצעד "לאחר שהפעיל את המאפיה בשבת קודש". את ההודעה סיימו: "וידע הקהל ויזהר!!!".

גורמים המעורבים בנושא, סיפרו ל'כיכר השבת' כי בשבועות האחרונים, התחילו האופים האריתראים להפעיל את התנור עוד לפני זמן צאת השבת.

משגיח הכשרות, החל לחשוד בכך ובשבת האחרונה, צעד אל המקום ונכנס פנימה, שם תפס על חם את העובדים המפעילים את התנור - ביום השבת.

מנגד, בעל המאפיה, חזי שאשא טען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר בעובד אחד, אותו הוא מעדכן מידי ערב שבת בזמן צאת השבת, על מנת שיגיע להפעיל את התנור בזמן.

בשבת האחרונה, טעה עקב ריבוי החגים והשבתות הסמוכים זה לזה במהלך החודש האחרון, ולא עדכן את העובד בשעת יציאת השבת.

לטענתו, העובד הגיע מוקדם יותר על דעת עצמו, ללא ידיעתו. חזי טוען כי עודכן על כך רק אחרי שהעובד חייג לעדכן אותו כי המשגיח הגיע למקום.

לדבריו, מדובר בעובד אחד ולא בכמה עובדים והוא פוטר. "אני עובד עם כשרות הרב לנדא 30 שנה ומעולם לא התרחשה שום תקלה".

הוא מוסיף כי פניותיו דרך המשגיח, בבקשה לפגישה עם רבני העיר, לא נענו. כך או אחרת, נכון לעכשיו, המקום ללא כשרות בד"ץ הרב לנדא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר