"עוד תשמעו עלינו"

אפרת, ניצולת 'אסון הברק', בראיון מרגש • צפו

האישה הצעירה שנפגעה אנושות מפגיעת מכת הברק הנדירה, בה איבדה את גיסה אשר ז"ל, תלמיד הישיבה בן ה-14, התאוששה בדרך נס - ומדברת כעת לראשונה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: חדשות 'כאן 11')

"נס. לגמרי. ברוך השם" - כך מסכמת היום (חמישי) אפרת חזות בת ה-21, ניצולת אסון הברק בו נהרג בשבוע שעבר גיסה הצעיר, תלמיד הישיבה אשר ז"ל.

בראיון לכתב 'כאן 11' אסף פוזיילוב, לאחר שחרורה ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, גילתה אפרת כי היא כלל לא זוכרת מה אירע באותו היום, בו באופן נדיר פגעה מכת ברק באופן ישיר במשפחתה.

"לא זוכרת. גם לא את החג, ואת הימים שלפני מכת הברק", אמרה. באשר למצב בריאותה כעת, והעובדה כי קולה חלוש מאוד, הסבירה: "נראה לי שזה בגלל צינור ההנשמה, או משהו כזה".

הבעל, אלעזר, הוסיף: "היא לא זוכרת מהאירוע הזה. רק מה שסיפרנו לה היא יודעת. גם על אשר ז"ל היא לא ידעה, כי היא היתה ללא רוח חיים... אפשר לומר. התפילות של עם ישראל בכל העולם עזרו שהיא תצא ממצבה האנוש. גם לאח שלי אשר, התפילות עזרו: זה עכשיו עוטף אותו בשמים, והוא נמצא במקום שטוב לו".

אשר ז"ל (באדיבות המשפחה)

מרסל אוחנה, סבתם של ארבעת האחים שספגו את פגיעת הברק וניצלו, סיכמה: "תודה לקדוש ברוך הוא שהחזיר אותם בשלום, שארבעת הנכדים שלי בריאים ושלמים". על הנכד אשר ז"ל, תלמיד ישיבת נר שמואל, היא אמרה: "הקב"ה הוציא אותו, לקח אותו, בא אליו... בדיוק אש מהשמים ירדה ולקחה אותו. הוא כיפר על כולם".

גם אמה של אפרת, שרה אסייג, תיארה: "מאוד כואב, מאוד עצובים, אבל יחד עם זה מאוד מאוד שמחים ומבינים שקרו כאן דברים גדולים ונשגבים. אנחנו אנשי אמונה; עשרות פעמים ביום אני חושבת... אומרים 'שהכל נהיה בדברו', ומתכוונים לזה ומבינים את זה ויודעים את זה".

מה התכניות שלך, נשאלה לסיום אפרת חזות, והשיבה: "להיות יותר חזקה". אלעזר בעלה הוסיף: "רק הזמן יעשה את שלו, לאט לאט. אנחנו זוג צעיר, וכל החיים עוד לפנינו בעזרת השם. יהיו לנו חיים של עשייה ורוחניות, ואתם עוד תשמעו עלינו הרבה, בעזרת השם. אמן".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר