8 טיפים שיעזרו לכם (סוף סוף!) לארגן את ארון בגדי הילדים

כדי שאותו ארון בגדים ישמש את ילדיכם לאורך השנים, מגיל 2-22, כדאי לבחור מערכות אחסון גמישות שיצמחו איתם ביחד. אז איך עושים את זה נכון? המומחים עושים סדר (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם אתם רוצים שאותו ארון ישמש את ילדיכם לאורך השנים, בין אם הם בני 5, 15 או 25, המפתח הוא לבחור מערכות אחסון גמישות שיצמחו איתם.

כדי להבין איך למצוא אותן ולעשות זאת נכון, פנינו למארגנים מקצוענים שיספרו על הכלים עליהם הם ממליצים, החל מקופסאות שמאפשרות אפילו לקטנטנים למצוא את הגרביים שלהם וכלה במוטות תלייה שיכולים להכיל את מלאי הבגדים הרחב של גיל העשרה. עם ארון מסודר שכזה, תחסכו כל כך הרבה זמן בבוקר והקטנטנים שלכם יוכלו להתלבש לבד בקלות.

בשנים הצעירות יותר

1. שמרו על הפריטים השימושיים בהישג יד

תלו רק פריטים שמתאימים ברגע זה. ייעדו סלים וקופסאות לבגדים שגדולים מדי (להמשך) או קטנים מדי (לשמור לילד הבא או לתרום), כך שיהיה קל להתאים אותם בשעת הצורך.

2. הכפילו את שטח התלייה

הוסיפו מוט תליה לאחד או לשניים שכבר קיימים (בתוך הארון עצמו או מחוצה לו, כמו במכירות בגדים), בכדי למקסם את האחסון ולהקל על הילדים לבחור את התלבושות שלהם. שמרו בגדים יומיומיים על המתלה הנמוך יותר ופריטים שימושיים פחות לעיל.

3. רכשו קופסאות אחסון

אחסנו פריטים קטנים יותר (כמו לבנים, גרביים וכדו') בקופסאות או סלים קטנים. יורשי העצר שלכם יוכלו לשלוף את הפריטים שלהם הם זקוקים כבר בשנות הינקות.

4. אחסנו על הדלת

מכירים את המעמדים לנעליים הנתלים על דלת החדר? הם יכולים לשמש לא רק להנעלה. אחסנו חגורות ואקססוריז בתאים השקופים, כך שהילדים יוכלו לאתר במהירות את מה שהם מחפשים.

בשנות העשרה

1. חשבו אנכית

אחסנו פריטי טיפוח, אביזרים ונעליים באותם מעמדים הנתלים על הדלת. כך לכל פריט יש בית והשולחן או השידה לא יהיו עמוסים.

2. תכננו תלבושות

מלאו את המדפים / מוטות התליה בתלבושות מאורגנות לכל יום חול, מכף רגל ועד ראש.

3. השקיעו בסל כביסה יפה

סל חמוד מעודד בני נוער לשמור על הבגדים המלוכלכים במקום אחד, לא שרועים על הרצפה או על הכיסא.

4. הוסיפו שטח תלייה

כאשר בני נוער מוצאים את הסגנון האישי שלהם, ארון הבגדים שלהם עשוי להתרחב. מאד. גם כאן מוט תליה נוסף יעזור. שמרו על החולצות למעלה ועל חלקים תחתונים למטה והשאירו מקום בצד לפריטים ארוכים יותר, כמו שמלות וחצאיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר