אורחים בוותיקן

ילדים חולי סרטן התארחו אצל האפיפיור

שלושה ילדים חולי סרטן מישראל, בני שלוש דתות, ביקרו יחד עם מנכ"ל ארגון 'רחשי לב', שימי גשייד, בוותיקן. האפיפיור ביקש מגשייד שיתפלל עליו ועל הילדים - בירושלים (בריאות)

(צילום: Foto ©Vatican Media)

משלחת ישראלית מארגון 'רחשי לב', המסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, נפגשה בוותיקן עם האפיפיור, הציגה בפניו את פעילות הארגון והעניקה לו במתנה שי מיוחד - אלבום ובו ציורים שציירו עשרות ילדים חולי סרטן מרחבי הארץ המביעים תקווה לשלום ולבריאות.

האפיפיור ביקש ממנכ"ל הארגון שימי גשייד: "תתפלל בירושלים עליי ועל כל הילדים בעולם". גשייד השיב לו כי "הוא מקווה ומייחל שהאחווה בין כל הילדים בני כל העמים, תהיה לא רק במחלקות האונקולוגיות אלא בכל העולם".

אווה מוסמוביץ, בת ה-8 מרמלה, סיכמה את הביקור ואמרה כי "המפגש עם האפיפיור היה כיף וחוויה מיוחדת, התרגשתי כשהוא נתן לי מתנה שרשרת". יובל מור, בן ה-19 מתל אביב אמר כי "אני מקווה שהעוצמה של המסר שהעברנו לאפיפיור בביקור, על הדו קיום והחברות שקיימת אצלנו במחלקה, תהיה דוגמה לילדים אחרים בעולם". במפגש השתתף גם ביאן נאסר בן 18 מג'ת, וכך השתתפו בו שלושה ילדים חולי סרטן בני שלוש דתות שונות.

לאחר המפגש עם האפיפיור, המשיכה המשלחת למפגש עם נציגי הקהילה היהודית ברומא, אשר אירחו אותם בבית הכנסת הגדול והעתיק בחום ובאהבה גדולה.

שימי גשייד סיפר כי "הופתענו והתרגשנו כשקיבלנו את ההזמנה מטעם לשכת הוותיקן למפגש עם האפיפיור שכלל גם הזמנה לילדים מדתות שונות המתמודדים עם המחלה שאינה מבדילה בין דת, גזע ולאום. כולם יחד בדו קיום ושותפות גורל, נלחמים יחד על החיים ומייחלים לניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר