צפו בתיעוד

כמעט תאונה: העקיפה המסוכנת של הנהגת

סרטון ממצלמת רכב, הראה כיצד נהגת עקפה משאית בכביש 90, וכמעט גרמה לתאונה - לולא סטה נהג הרכב שהגיע מהכיוון הנגדי לשוליים במהירות. הנהגת נעצרה (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת רכב)

סרטון ממצלמת דרך של רכב פרטי, בו נראה תיעוד אירוע של כמעט התרחשות תאונת דרכים חזיתית כתוצאה מעבירה של רכב פרטי מסוג קיה המבצע עקיפה בדרך לא פנויה, הופץ ברשתות.

בסרטון שהופץ, נראה רכב הנע על כביש 90 מצפון לכיוון דרום בסמוך לישוב אבנת, מבצע עקיפה של משאית וגורם לכלי רכב שבאים בנתיב הנגדי לסטות באופן חד לשוליים תוך בלימת חירום בכדי למנוע התנגשות חזיתית.

עם קבלת הסרטון לידי המשטרה עוד באותו היום, החלו חוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה לבצע פעולות חקירה על מנת לאתר את המעורבים בסרטון ולמצות את הדין.

היום (שני) לאחר פעולות חקירה מהירות, אותרה וזומנה לחקירה תחת אזהרה בגין נהיגה בקלות ראש ועקיפה בדרך לא פנויה תוך סיכון נסיעתו של אחר.

בתום החקירה, לאחר שמסרה את גרסתה שוחררה נהגת הרכב הפרטי בשנות ה-60 לחייה תושבת גבעת זאב בערבות, עם הזמנה לדין לשיפוט מהיר.

"מתחילת השנה נהרגו 5 בני אדם כתוצאה מעבירה של עקיפה מסוכנת", ציינו במשטרה והוסיפו: "אנו רואים בחומרה את האירוע ואת סיכון משתמשי הדרך בפרט, נמשיך לפעול במהירות ובנחישות כפי שפעלנו באירוע זה במטרה לאתר פורעי חוק ולמצות עימם את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר