נגד החרדים

בני גנץ מתחייב: "אעביר את מתווה הכותל"

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, מתחייב כי אם יכהן כראש הממשלה יעביר את 'מתווה הכותל', אליו מתנגדות הסיעות החרדיות בהוראת גדולי ישראל. "אהיה בקשר עם כל הזרמים ביהדות", הוסיף (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ בנאומו, היום (צילום: אופק אבשלום)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, מתחייב היום (שלישי) כי אם יכהן כראש הממשלה הוא יעביר את מתווה הכותל, אליו מתנגדים ראשי הסיעות החרדיות בהוראת גדולי ישראל: "אהיה בקשר עם כל הזרמים ביהדות".

במהלך נאום בפני חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית , התבטא גנץ: "כראש ממשלה אהיה בקשר עם כל הזרמים ביהדות, ואקדם את יישומו של מתווה הכותל".

לדבריו: "בכוונתי לעבוד ולפעול ביחד עם כל המדינות הרלבנטיות בכדי להבטיח לשמור על ביטחון יהודים בעולם".

בנושא הביטחוני התבטא הרמטכ"ל במיל': "כפי שאמר לאחרונה הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, אנו נמצאים תחת איומים אמתיים, בראש ובראשונה מצד איראן שממשיכה לאיים על האזור ולפתח נשק גרעיני, וכן לבסס כוחות בסוריה.

"כמי שהכין את צה"ל לאתגר הגרעין האיראני, אני מודע לאתגר האסטרטגיים הקיימים ומדגיש, שישראל תמיד תעדיף את האופציה הדיפלומטית, אבל תמיד גם תציב על השולחן אופציה צבאית עצמאית בכדי להגן על עצמה.

"גם בשל האיומים האלו, ישראל זקוקה לממשלה יציבה, אחראית ומאוזנת. ממשלת אחדות רחבה וליברלית, כפי שאמרתי מרגע כניסתי לפוליטיקה. זו הממשלה שאזרחי ישראל צריכים, זו הממשלה שהם בחרו".

בביקורו בכותל. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר