אלימות וצרחות

המג"ש הכה, התקשורת סערה והישיבה הבהירה

סרטון מלפני מספר שנים בו נראה מגיד שיעור בישיבה במונסי מכה בחור, הופץ ביממה האחרונה בכלי תקשורת אמריקנים. הישיבה פרסמה הבהרה: "מגנים באופן חד משמעי" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

ביממה האחרונה, היה מי שהעלה לטוויטר סרטון של מגיד שיעור בישיבת שער אפרים במונסי, מכה בחור ישיבה השוכב מתחת לשולחן, ומוציא אותו מהחדר.

הסרטון הפך לויראלי בארצות הברית, וכלי תקשורת רבים מיהרו לשדר את הקטע, למרות שהוא לא ברור ולא ידוע מה הרקע להתנהגות האלימה של המג"ש.

בשל כך, מיהרו בישיבה לפרסם הודעת הבהרה כי מדובר בתיעוד ישן, בן שלוש שנים לפחות, וכי הם מגנים את האלימות - והמכה כבר לא נמנה בין צוות הישיבה.

בסרטון, נראה בחור כבן 15 שוכב על הרצפה מתחת לשולחן, בעוד המג"ש בועט בו ודורך עליו, תוך כדי שהתלמיד בוכה וצורח.

לסיום, אחרי שהבחור קם ממקומו, הוא נדחף החוצה על ידי המג"ש, הפותח את דלת החדר לרווחה ומורה לו לצאת.

בהבהרת הישיבה, שפורסמה באתר Yeshiva world news, הודגש כי מדובר בסרטון ישן וכי "ההתנהגות המוצגת בסרטון - נתעבת, ואין לה מקום במוסד החינוכי".

הישיבה הוסיפה, "אנו מגנים באופן חד משמעי כל התנהגות מעין זו. בנוסף, אנו שמחים כי חבר הצוות שנראה בסרטון - נפרד מאיתנו כבר לפני מספר שנים".

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר