"המשטרה גסטאפו"

החקירה של יאיר נתניהו שמחוללת סערה

אחרי שתמלילי חקירת בנו של ראש הממשלה פורסמו, הוא מאויים בתביעות משפטיות לאחר שהשמיץ את גדעון סער וניר חפץ. לדברי יאיר נתניהו: "סומך רק על הכלבה שלנו" (חדשות)

(צילום: Gili Yaari/Flash90)

חשיפת תמלילי חקירת יאיר נתניהו מעוררים סערה לאחר שהתברר כי השמיץ בהם קשות את ח"כ גדעון סער ואת עד המדינה ניר חפץ.

סער פנה היום (רביעי) במכתב אל היועמ"ש בנושא, ואילו פרקליטו של ניר חפץ, עו"ד אילן סופר, אמר כי "דברי בלע והסתה מופרכים וחולניים אלה, ככל שנאמרו, יטופלו על ידנו במקום הראוי להם - ערכאות משפטיות".

ח"כ סער אמר ל'ידיעות אחרונות': "אם הדיווח נכון, אזי אני דוחה בשאט נפש את השקרים ההזויים והבזויים שיאיר נתניהו ניסה לטפול עליי בעדותו במשטרה. זוהי עדות נוספת לקמפיין חסר מעצורים של הפצת עלילות כזב נגדי המתנהל במשך שנים במטרה להכפיש את שמי ולפגוע בי פוליטית. אבל הוא לא יצלח".

לפי החשיפה של גיא פלג אמש בחדשות 12, כך נראתה חקירת נתניהו הבן:

חוקר: תן לי את הכתובת שבה אתה גר.

יאיר: לא זוכר, בלפור. לא יודע איזה מספר.

חוקר: טלפון בבית.

יאיר: לא זוכר.

חוקר: אין בעיה, טלפון נייד.

יאיר: לא זוכר.

חוקר: אתה לא זוכר את הטלפון הנייד שלך?

יאיר: לא

חוקר: באמת?

יאיר: אני לא מתקשר לעצמי אף פעם.

חוקר: אבל אם אתה רוצה לתת לחברים שלך טלפון שיתקשרו אליך, זאת שאלה פשוטה יאיר

יאיר: אני מסמס להם.

חוקר: אתה לא זוכר את הטלפון שלך?

יאיר: לא.

בהמשך עבר לתקוף את המשטרה: "בושה וחרפה לכם. אין פה שום חיפוש של צדק. אם היה חיפוש של צדק, לא הייתם חוקרים: לא אותי באזהרה, אלא את ציפי לבני שקיבלה חוות דעת מנוני מוזס לקדם את חוק ישראל היום שהיה מכניס מיליונים למוזס ובתמורה קיבלה לא שתיים וחצי כתבות בוואלה, אלא קיבלה כל יום עשרות כתבות, בידיעות אחרונות ו-YNET. כתבות מלקקות. והיועץ הפוליטי שלכם, ליאור חורב, שעל חשבון אדיבות משלם המיסים, אתם משלמים לו 3 מיליון שקלים והוא אומר שבבחירות 2015 הוא תיווך בין נוני מוזס ל-"המחנה הציוני" ול-"יש עתיד"".

נתניהו המשיך: "הזוי, ציד מכשפות ושפיכות דמים. ושטאזי. גסטפו. זה מה שיש לי להגיד, או.קיי, מדינת משטרה, מאפיה. סליחה, אתם לא מתנהגים כמו מאפיה כי אפילו במאפיה לא מערבים נשים וילדים, בושה וחרפה".

על ניר חפץ אמר כי היה בסך הכל דובר בתשלום, ולא איש סוד של המשפחה. "בנאדם שאתם כ"כ בונים עליו ששמעתי שהוא הרג חייל וגרר את הגופה שלו על פסי הרכבת כדי להשחית אותה כדי שלא ידעו שהוא הרג אותו, זה המודל הגדול שאתם נשענים עליו, פאר היצירה".

לטענת יאיר נתניהו, "דובר ממש גרוע, ממש גרוע. כל הזמן אמרתי להורים שלי להחליף אותו, הם אמרו כן וחיפשנו כל הזמן. לא מצאנו, וזה לא היה דחוף כבר מכורח ההרגל".

"יש לנו את המשפחה שלנו, אנחנו לא סומכים על אף אחד חוץ מהמשפחה שלנו והכלבה שלנו שנפטרה. זה האנשים היחידים שאנחנו סומכים עליהם".

החוקרים שאלו את בנו של ראש הממשלה גם לגבי הקשר שלו עם עד מדינה נוסף, שלמה "מומו" פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת. "הדבר היחיד שדיברתי איתו כמנכ"ל המשרד זה שצריך לסגור את ‘אל־ג'זירה', מבחינה אידיאולוגית. אמרתי לו שרשת של טרור משדרת מתוך ישראל נגד ישראל".

יאיר הכחיש כי שוחח עם פילבר על בזק ועל פעולות למען בעלי בזק, שאול אלוביץ': "זה כמו סינית בשבילי, אין לי מושג מה זה הדברים האלה, זה לא מעניין אותי. הדברים היחידים שמעניינים אותי זה דברים אידיאולוגיים של ימין ושמאל וערבים ודברים כאלה".

על אלוביץ' אמר: "ידעתי שהם ימניים ושמבחינה אידיאולוגית הם איתנו. אתם חוקרים עכשיו את אבא שלי וגם את אמא שלי כמו איזה משפחת פשע. אתם חוקרים את שלושתנו יחד, אז תשאלו אותם, בושה וחרפה, אתם יכולים לשאול אותם בלייב. אני לא מתעניין בחיים של ההורים שלי, לי יש את החיים שלי ואת החברים שלי. ניסיתי להסביר להם שזה שהאתר שלהם שמאלני גובה מהם מחיר כי שונאים את האתר שלהם".

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה: "השימוש בהדלפות פליליות ומגמתיות מחקירתו של יאיר, שהתיק בעניינו נסג, הוא המשך של מסע הציד נגדו ונגד משפחת נתניהו, וניסיון מכוער לעשות לו שיימינג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר