המו"מ של גנץ

נתק עם החרדים; פגישה עם הליכוד והערבים

בעוד החברים החרדים נמצאים בנתק מוחלט מול בני גנץ ו'כחול לבן', הרי שב'כחול לבן' נמצאים במרתון של פגישות משא ומתן עם ישראל ביתנו, הליכוד והערבים (חדשות, פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בעוד החברים החרדים שומרים על הבטחתם ונמצאים בנתק מוחלט מול בני גנץ ו'כחול לבן', הרי שב'כחול לבן' נמצאים במרתון של פגישות משא ומתן בניסיון להביא להקמת ממשלה רחבה עם הליכוד והחרדים.

פגישה שנערכת בשעה זו (רביעי) אולי מלמדת על הבנות משמעותיות במו"מ בין מפלגת 'ישראל ביתנו' ל'כחול לבן'. יו"ר צוות המו"מ של ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר וצוות המו"מ, נפגשים בשעה זו במשרד האוצר עם ראשי אגף התקציבים, במסגרת המו"מ הקואליציוני בין כחול-לבן לישראל ביתנו זאת, על מנת לדון בדרישות 'ישראל ביתנו'.

מחר (חמישי) בשעה 10:00 בבוקר ייפגשו בכפר המכביה בפעם השנייה בתוך שבוע צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'כחול לבן', לאחר מכן צפויים להיפגש הצוותים עם נציגי הרשימה הערבית המשותפת לישיבת משא ומתן ראשונה.

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן הבהיר אמש (שלישי) בצורה ברורה כי יש נתק מוחלט בין 'יהדות התורה' ל'כחול לבן'. "צריכים להתכונן לעוד פעם בחירות. זה לא סוד שגנץ פנה אליי והוא רצה להיפגש, אמרתי לו שיש לי שני נציגים שמנהלים אתנו את המו"מ, יריב לוין וזאב אלקין. הוא שאל 'אתה לא רואה טעם להיפגש?', אמרתי 'לא' ובזה נגמר הדיון. אין סיבה לדבר איתם", אמר ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר