בצה"ל נערכים

"לאיום הטילים והרקטות מצרפים כעת מל"טים תוקפים"

מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין התייחס לראשונה לחשש מטילי שיוט איראניים: "אתגר ההגנה הופך מורכב יותר. לאיום הטילים והרקטות מצרפים מל"טים וטילי שיוט" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
טיל שיוט (צילום: שאטרסטוק)

מפקד חיל האוויר האלוף עמיקם נורקין התייחס לראשונה לאיום טילי השיוט האיראניים, ברקע אזהרותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני כוונת איראן להציב טילים מדויקים באזור.

"בעודנו מדברים, סוללות ה'חץ', ה'יהלום', 'קלע דוד' ו'כיפת ברזל' - נמצאות בכוננות", אמר נורקין בטקס סיום קורס קצינים בבית הספר להגנה אווירית.

הוא הוסיף כי "אתגר ההגנה הופך מורכב יותר. לאיום הטילים והרקטות מצרפים כעת מל"טים תוקפים וטילי שיוט". את הדברים אמר אתמול (רביעי) בקורס אותו סיימו 35 קצינים.

ביום שני השבוע, בפגישה שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר האוצר של ארצות הברית סטיב מנוצ'ין, התריע ביבי כי איראן הציבה טילי שיוט שיכולים להגיע לכל יעד במזרח התיכון, גם לישראל.

"איראן היא איום קיומי על השלום במזרח התיכון", אמר נתניהו לשר האמריקני. "אני מעודד את ארצות הברית להשית סנקציות נוספות", אמר בהוסיפו כי להגביר את המאבק בטרור האיראני.

מוקדם יותר השבוע פורסם כי צה"ל החליט על ביצוע שורה של התאמות במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר. ההתאמות בוצעו נוכח האפשרות שמישהו ינסה לירות טילי שיוט או מל"טים מתאבדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר