סוף לשמועות

ליברמן מסכל ממשלה צרה: "יש רק אופציה אחת"

ליברמן מבהיר כי לא יישב בממשלה עם הרשימה המשותפת: "זה גיס חמישי, לא במרכאות אלא תרתי משמע". בהמשך האשים: מי שמוביל את ישראל לסבב שלישי זה נתניהו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן עושה סוף לשמועות, ומסכל אפשרות לממשלה צרה בראשות יו"ר "כחול לבן" בני גנץ.

בראיון הבוקר (חמישי) ל'דקלסגל' ב'כאן' ב' הבהיר ליברמן כי לא יישב בממשלה עם הרשימה הערבית המשותפת: "אני אומר ככה - קודם כל ברור שרשימה משותפת זה גיס חמישי, לא במרכאות אלא תרתי משמע", אמר ליברמן.

"אין דבר כזה, לא צריך להכשיר את השרץ, רשימה משותפת לצערי לא מייצגת לא את ערביי ישראל. כל מערכת הבחירות אמרנו שיש לנו רק אופציה אחת, ממשלת אחדות, נקודה. כל מה שהבטחנו לבוחר אנחנו נמשיך עם זה".

"אני חוזר ואומר - מי שמוביל את ישראל לסיבוב שלישי זה נתניהו. כמו שנתניהו החליט להתעלם מאיתנו, כעת אנחנו מתעלמים ממנו. יש פה ניגוד עניינים מובהק בינו לבין חברי הכנסת של הליכוד. לנתניהו יש עניין בבחירות אבל לחברי הכנסת של הליכוד אין עניין בכך", אמר יו"ר ישראל ביתנו.

הבוקר (חמישי) בשעה 10:00 צפויים להיפגש צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן בכפר המכביה, הפגישה תתקיים על רקע דבריו של יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ, כי מקיים שיחות עם חלק מבלוק ה-55 הנמנים על גוש הימין בראשות רה"מ נתניהו.

בנוסף, במהלך היום תתקיים פגישת מו"מ בין צוותי המו"מ של הרשימה הערבית המשותפת ו"כחול לבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר