בגן החיות בפראג

צפו: המקובל "מפעיל" את המלאכים והאריה שואג

המקובל מאיר מסלטי המכונה "המאיר לבריות" ביקר עם ילדיו בגן החיות הגדול בפראג, ותיעד עצמו מצליח לגרום לאריה לשאוג ולהתיישב, בזכות שימוש במלאכים ושמות קודש (מעניין)

(צילום: מתוך פייסבוק)

במסגרת נסיעת עסקים שכללה ביקור בקהילה היהודית בפראג, הגיע המקובל מאיר מסלטי המכונה "המאיר לבריות" עם ילדיו לביקור בגן החיות הגדול בעיר.

כאשר עמד בסמוך לכלוב האריות, הודיע הרב בסרטון בו הוא צולם ועלה בדף הפייסבוק שלו כי הוא מתפלל ופועל פעולות עם שמות המלאכים לשלוט על האריה.

באותן דקות, האריה עליו הצביע המקובל, הסתובב במרחבי הכלוב שלו. "תראו איך אני גורם לו לעלות למעלה גבוה ולשאוג שאגות רמות, השבעתי אותו במלאכים הקדושים שישאג שאגות שישמעו מקצה העולם ועד קצהו", סיפר המקובל בסרטון.

שניות ספורות לאחר מכן, כפי שעולה מהתיעוד, האריה עולה לגבעה בתוך המתחם שלו ושואג שאגות רמות. מסלטי תועד מגיב: "לא יאומן איך הקב"ה שולט בעולמו. השבעתי אותו עכשיו שיישב", ואכן, האריה נראה כשהוא מתיישב, שניות ספורות לאחר "ההוראה" מהמקובל.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר המקובל מאיר מסלטי: "הגעתי לסיור עם הילדים, ליום נעים לילדים. הגענו לאריה ומשהו גרם לי לעשות שינוי לאריה, לראות אם שמות הקודש פועל גם על החיות. פעלתי עם כל הייחודים והכוונות על האריה, וברוך בשם ראינו איך כוח הייחודים והקדושה, כיוונתי על העניין שהוא יעמוד ויילך וישאג".

פעם ראשונה שאתה פועל פעולה כזו?

"על חיות זו פעם ראשונה, פעלתי רק על בני אדם. גרמתי להם לעשות פעולה מסוימת".

יש אנשים שאומרים שהאריה עושה כל יום את אותו מסלול...

"אני לא שם כל יום בפראג. 3 מינוס מעלות קור, לא הייתי שם, רק הגעתי דקה קודם והכל מתועד בזמן אמת. היו גם אנשים על ידי".

המקובל מוסיף ואומר שהמטרה שלו "להראות שהקב"ה שולט בעולם. לכל דבר בעולם יש מלאך ממונה עליו. הזכרתי את שם המלאך הממונה על האריה הזה וככה זה פעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר