בגלל הגרב"מ אזרחי

עינב בר תבעה מליאון: "תחשוף את המדיניות שלך בשכונות המעורבות"

חברת סיעת התעוררות בעיריית ירושלים תקפה את ראש העיר משה ליאון על תמיכתו בחרדים בנווה יעקב, כפי שביקש חבר ה'מועצת'; חברי המועצה החרדים לא שתקו על דבריה • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עיריית ירושלים. תמונה: מתוך דף הפייסבוק הרשמי)

עימות סוער הערב (חמישי) במועצת העיר ירושלים בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' לפיו ראש העיר משה ליאון הבטיח לחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, לדאוג למגזר החרדי בשכונת 'נווה יעקב'.

העימות התרחש בין חברת המועצה עינב בר ממפלגת התעוררות לראש העיר משה ליאון וממלא מקומו אליעזר ראוכברגר, זאת בשל שאילתא אותה הגישה עינב בר בעקבות ביקורו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בשכונת נוה יעקב בסוכות.

במהלך הביקור נשא דברים חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שאמר: "צריך לדאוג לכל השכונות המעורבות. זהו צורכן! הם לא יכולים בלי זה, עם ישראל לא יכול בלי זה, אין קיום לעם ישראל בלי זה. אתה חייב לעמוד לימינם, אדוני ראש העיר. אתה יכול, מסוגל והשם בעזרך. לכן בחרנו בך!", הדגיש הרב אזרחי, מול קהל האלפים.

ראש העיר ליאון מצידו, הגיב לדברים בנאום שנשא באירוע, ואמר בין היתר כי הוא נענה לבקשה, הבטיח לבנות בתי כנסת ותלמודי תורה ב'נווה יעקב' והדגיש שאי אפשר הכל ברגע אחד, אלא אט אט. כמו כן, הוא אף הבטיח לשמור על קדושת ירושלים.

ליאון, במענה לגרב"מ אזרחי (צילום: ישי כהן)

הערב, כאמור, טענה עינב בר כי "מדובר בהפרת הסטטוס קוו וקידום ציבור אחד על פני השני כאתנן פוליטי בשל שיקולי בחירות הינה פסולה". בר שאלה את ליאון, "האם בכוונתך לשנות את הסטטוס קוו בשכונות המעורבות. האם ראש העיר מתכוון לחשוף בפני הציבור הירושלמי את מדיניותו בשכונות המעורבות".

בשלב זה התערב מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר שהתייחס לתפקיד החדש של עינב בר כיועצת ראש העיר רמת גן כרמל שאמה: "מה קורה ברמת גן? יש אוטובוסים בשבת? את רוצה להביא גם לירושלים? למה שאני לא אדע?"

עינב בר הישבה מצידה: "אתה לא מקניט אותי. אני יותר ירושלמית ממשה ליאון. גם אם תגיד 10 פעמים רמת גן אתה לא מקניט אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר