ברקע המו"מ

גנץ: "נתניהו חייב לדרוך חזק, מהר ובעוצמה על הברקס"

יו"ר מפלגת כחול לבן, המנסה בימים אלו לממש את המנדט שהעניק לו הנשיא ולהרכיב ממשלה, תקף בנאומו הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו - איתו הוא מנהל מו"מ (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גנץ, הערב (צילום: אופק אבשלום)

בכנס פעילים שקיימההערב (חמישי) 'כחול לבן', נשאו דברים חברי הנהגת המפלגה, כשאת מירב תשומת הלב משך כמובן היו"ר, ח"כ בני גנץ, המנסה בימים אלו להרכיב ממשלה.

בנאומו אמר גנץ: "לפגישות ולשיחות שמתקיימות ביני לבין יו"ר הליכוד נתניהו אני מגיע בכדי למצות כל מאמץ להקמת ממשלה. אני באמת רוצה בכך. הבוקר אני וגם יאיר הצטרפנו לשיחות המשא ומתן, וביקשנו מהצוותים לעשות את כל המאמצים בכדי להתקדם".

"אני מבקש גם להגיד לכם בבירור שאני דוגל בזכותו של כל אדם להילחם על חפותו", המשיך גנץ כשהוא מתכוין לנתניהו, "אבל את מה שקורה בימים האחרונים חייבים להפסיק: לא יתכן שבזמן שאנחנו מדברים על ממשלה שתשקם את הממלכתיות, שתגבה את צה"ל, שתחזק את מוסדות אכיפת החוק ושתשמור על תקשורת חופשית, מעלה נתניהו - שממונה על כל המערכות האלו - מסרים בוטים נגדן".

לדבריו, "לא יתכן גם שהוא שולח את אנשיו לתקוף את מערכת המשפט, את המשטרה ואת התקשורת. לעתים, כפי שראינו בהפגנה ביום שלישי בפתח תקווה, זה גולש לאמירות מסוכנות ושקריות. נתניהו חייב לדרוך חזק, מהר ובעוצמה על הברקס".

"הדברים שאמר שר המשפטים אמיר אוחנה השבוע חצו את הגבול", טען יו"ר כחול לבן. "זה לא יכול להימשך, ונעשה שזה לא יימשך. מה שראינו בימים האחרונים, מטריד. אם זה מה שקורה עכשיו, זה קדימון למה שנראה אם יהיה פה ראש ממשלה שיכהן תוך כדי משפט פלילי. התרת הרסן, מעלה חשש כבד שפניו של נתניהו לבחירות".

גנץ סיים את נאומו בפני מאות מתומכיו, ואמר: "לצערי, לא מן הנמנע שבשל סרבנות של ראשי מפלגות לשבת ולדבר, אפילו על קווי יסוד בסיסיים, נגיע בסופו של יום לעוד מערכת בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר