ממשיך להתעקש

איווט ליברמן מתבצר בעמדותיו כנגד חרדים

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן יוצא בפוסט בו הוא חוזר על מסריו האנטי חרדיים ודורש כתנאי הצטרפות לכל ממשלה, חוק גיוס, לימודי ליבה ותחבורה ציבורית בשבת (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן יוצא הבוקר (שישי), בפוסט בו הוא חוזר על מסריו האנטי חרדיים ודורש כתנאי הצטרפות לכל ממשלה, חוק גיוס, לימודי ליבה ותחבורה ציבורית בשבת.

"כפי שהבטחנו לבוחר", פתח ליברמן את דבריו. "אנחנו משקיעים את מירב המאמצים להקמת ממשלת אחדות לאומית שתתמודד עם הסוגיות העומדות על הפרק, גם בתחום הביטחוני וגם בתחום הכלכלי, סוגיות כל כך קריטיות ומרחיקות לכת, שניתן לטפל בהן רק מתוך הסכמה לאומית רחבה. שתי המפלגות הגדולות חייבות בראש ובראשונה להרכיב ממשלה ולהשאיר בצד את כל השיקולים הנוספים ובשלב הבא להציע ליתר המפלגות להצטרף לממשלת האחדות".

ליברמן מנה את הדרישות בנושאי דת ומדינה: "אנחנו נעמוד על דרישתנו להעברת חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית כפי שעבר בכנסת בקריאה הראשונה, כך גם לגבי סוגיית לימודי ליבה במגזר החרדי, תחבורה ציבורית בשבת, חוק המרכולים וכל הדרישות בנושאי עליה וקליטה".

עוד כתב ליברמן: "בסוגיות החברתיות אנו דורשים הכנסת מינימום לכלל הגמלאים בישראל וחידוש המלאי של הדיור הציבורי - אישור תקציבי ל-5000 יחידות דיור בחמש שנים במסגרת בניית מקבצי דיור והוסטלים חדשים".

בסיום דבריו הדגיש ליברמן את סירבו להצטרף לממשלה צרה: "לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים וכדאי שנזכור את זה גם עכשיו וגם בהמשך", כתב ליברמן.

בתוך כך בסקר מנדטים שפורסם הבוקר ב'רדיו 103', אילו הבחירות היו נערכות היום. כחול לבן עם 34 מנדטים, הליכוד עם 33, המשותפת 12, שס 9, ליברמן 8, העבודה גשר 7, יהדות''ה 6, ימינה 6, המחנה הדמוקרטי 5. במפת הגושים: גוש שמאל 58, ימין 54, ליברמן 8.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר