"נמצא פתרון"

גפני: "התפשרנו על חוק הגיוס מכאן ועד הודעה חדשה"

יו"ר דגל התורה סבור כי לא יילכו לבחירות נוספות אלא ימצאו פתרון שישביע את הצדדים השונים. גפני הוסיף כי בחוק הגיוס הם כבר התפשרו, וכעת גם האחרים צריכים להתפשר (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני העריך בסוף השבוע כי ברגע האחרון תימצא פשרה ולא יכלו לבחירות נוספות, זאת בניגוד לדעת עמיתו סגן השר יעקב ליצמן שהצהיר השבוע כי הולכים לבחירות נוספות.

"עובדתית אנחנו במבוי סתום. יש מעין משא ומתן בין הליכוד לכחול לבן אבל אין לזה שום משמעות". אמר גפני בראיון לרדיו 103.

גפני העריך שככל שינקפו הימים ויסתיימו ה-28 ימים אם הוא לא יצליח להרכיב ממשלה. גפני "יהיו עוד 21 יום ואז ילכו לבחירות, ואף אחד לא רוצה. מעריך שיימצא פיתרון בסופו של דבר שמבוסס על זה שיהיה שינוי בין הגושים".

גפני הרחיק לכת וצפה בדבריו כי חלקים ממפלגתו של גנץ יערקו ברגע האחרון לליכוד על מנת שיוכלו להקים ממשלה: "יכול להיות שמישהו שנמצא עם גנץ יחבור לקואליציה של נתניהו. או שהולכים לבחירות, או שיקומו חברי כנסת או מפלגות ויצטרפו לממשלה שבימים רגילים לא היו הולכים אליה".

"אנחנו לא נשתנה בעניין הזה לא נלך עם בני גנץ". גפני נשאל, "בוויכוח על חוק הגיוס, תהיו מוכנים להתפשר?"

"התפשרנו מכאן ועד להודעה חדשה. שיוותרו, כי אני וויתרתי עד עכשיו. הסכמנו לחוק הזה באופן כזה שיעשו אותו חוק נורמלי". אמר גפני.

גפני תקף בדבריו את יו"ר 'ישראל ביתנו': "ליברמן לא בעל הבית של המדינה. שאני אוותר לו? 70 שנות מדינה היה סטטוס קוו שהלך ונשחק לרעת הנשואים היהודיים. עכשיו אני צריך לתת לחוטא הנשכר הזה עוד דברים?".

"חוק הגיוס הייתה התפשרות שלנו. יש עוד דברים עליהם אנחנו מוכנים להתפשר, אך לא אנהל מו"מ ברדיו. אני אסכים לשבת ליד השולחן ולחשוב על פשרות".

גפני בטוח כי "כשיגיע השלב בו סכנת הבחירות תרחף מעל ראשנו אנחנו נשב על יד שולחן, ונמצא פתרון".

"אנחנו הולכים עם נתניהו כל השנים לא מזגזגים בעניין הזה. להתחיל לנהל מו"מ מול יאיר לפיד וגנץ? הרי לפיד מנהל שם את הכל. זה יחליש אותנו ויחזק את יאיר לפיד".

גפני טען לסיום כי "על פי תמונת המצב העכשווית אנחנו במבוי סתום לא נראה כרגע פיתרון. מעריך שברגע שלא יהיה מנוס מהליכה לבחירות, אנשים יתעשתו ויחפשו דרכים איך כן מרכיבים קואליציה ולא הולכים לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר