ביקורת מבית

סער נגד נתניהו: "נדרשת תגובה חריפה מזו שננקטה"

"היעד של ישראל צריך להיות פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה", הגיב הערב גדעון סער למתיחות הביטחונית ולתגובת צה"ל, בביקורת על נתניהו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

לא בפעם הראשונה, חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד יוצא הערב (מוצאי שבת) בביקורת חריפה כלפי התנהלות ראש הממשלה נתניהו. בעקבות ההסלמה בדרום קרא סער לדרג המדיני ולראש הממשלה להגיב באופן חריף על ההסלמה.

"התגובה על הירי על שדרות ותושביה צריכה להיות חריפה בהרבה מזו שננקטה. היעד של ישראל צריך להיות פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה.

אחת הסיבות המשמעותיות מדוע נדרש לסיים בהקדם את המשבר הפוליטי ולהקים ממשלת אחדות לאומית רחבה", אמר. סער.

סער לא היחיד מהימין שמתח ביקורת מרומזת על התנהלות הממשלה. ח"כ נפתלי בנט מ"הימין החדש" התייחס להסלמה בדרום, ואמר: "‏ישראל במצב חירום לאומי. ‏לא ניתן יהיה לדחות לאורך זמן את טיפול השורש הנדרש בעזה, זאת במקביל לבלימת הצבת טבעת הטילים של איראן סביב ישראל".

"‏אסור שישראל תצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות בטחונית ואזרחית דחופה. על כולם,

נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם. אנחנו, בימין החדש, נעשה הכל למען מניעת בחירות והקמת ממשלת אחדות". אמר בנט.

יו"ר "הימים החדש", ח"כ איילת שקד לא נשארה מאחורה ומתחה אף היא ביקורת על ההתנהלות: "באיזה עוד מדינה היו מוכנים לקבל ירי טילים כדבר שבשגרה בה עשרות אלפי אנשים, משמשים בני ערובה של ארגון טרור שברצותו מטווח אותם וברצותו מפסיק. הגיע הזמן לטיפול שורש בעזה על מנת להבטיח שמראות כאלה לא יחזרו לא בדרום ולא בשום מקום אחר במדינת ישראל". אמרה שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר