דנה וויס מאיימת

סערת המופע של פירר: "צריך לומר לאמנים שיופיעו שם - שיהיה לזה מחיר"

עידן עמדי, דודו אהרן וקובי פרץ - ראו הוזהרתם...: פרשנית 'חדשות 12' דנה וויס קוראת לציבור בישראל לגבות מחיר מהאמנים שבחרו להשתתף במופע ה"מדיר" של פירר (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דנה וויס והרב אלימלך פירר (צילום: 'החדשות 12' / )

עימות חריף פרץ בסוף השבוע האחרון בפאנל הפרשנים של 'חדשות 12', אודות סערת המופע המוזיקלי למען אגודת 'עזרה למרפא' של הרב אלימלך פירר.

כזכור, בימים האחרונים עלה לכותרות המופע המדובר, בשל העובדה כי זומנו אליו זמרים בלבד. בעקבות כך ביטלו חלק מהאמנים את השתתפותם בו, אך מנגד זמרים אחרים הביעו בו תמיכה.

בין האמנים התומכים, ניתן למנות את הזמרים עידן עמדי, דודו אהרן וקובי פרץ, שאף התנדבו להופיע בו.

בסוף השבוע התנהל על כך דיון סוער ב'אולפן שישי' - שצולם טרם כניסת השבת - אותו פתחה הפרשנית המדינית המוערכת דנה וויס, שהציגה את עמדתה השוללת מכל וכל את הדרת הנשים מהאירוע, מכמה נימוקים שפירטה בהרחבה. את הטיעונים ההפוכים, הציג הפרשן הפוליטי עמית סגל.

אלא שבתוך דבריה של וויס, היא אמרה את המשפט הבא: "הבעיה שלי, היא עם האומנים שמוכנים לקחת כסף מהציבור החילוני, אבל אחר כך מוחקים את הערכים שלהם בשביל להופיע שם. אז צריך לדעת גם להגיד להם שיהיה לזה מחיר".

"הבלוגר הסעודי" בעד פירר (מתוך טוויטר)

קריאה חריגה זו, היא הראשונה מסוגה מאז החלה הסערה. אם עד כה נוהל המאבק הפמיניסטי במטרה שהאמנים הנוטלים חלק במופע יבטלו את השתתפותם, כעת נראה כי מדובר באיום ברור על פרנסתם של אלו שכן יופיעו בו.

'כיכר השבת' פנה לאשת החדשות כדי לעמוד על משמעות דבריה החריפים, וזו הגיבה כי התכוונה "במובן של כרטיסים ותמיכה". הכוונה לא לרכוש כרטיסים למופעים שלהם? נשאלה וויס, ואישרה: "זה הכיוון. לא חרם, אבל צריכים לדעת שלציבור שלהם גם יש ערכים".

צפו בווידאו

עוד בענין:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר