הפלונטר הפוליטי

אריה דרעי הציע פשרה, רה"מ בנימין נתניהו סירב

יו"ר ש"ס אריה דרעי הציע לרה"מ בנימין נתניהו הצעת פשרה בניסיון לסיים את הפלונטר הפוליטי: ליזום חוק לבחירה ישירה על מועמד לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו סירב (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי, היום (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס אריה דרעי הציע לראש הממשלה בנימין נתניהו הצעת פשרה בניסיון לסיים את הפלונטר הפוליטי: ליזום חוק לבחירה ישירה על מועמד לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו סירב.

דרעי ביקש כי הציבור הוא זה שיכריע מי ירכיב את הממשלה הבאה, וכך לנסות לסיים את המשבר הפוליטי שצפוי להוביל לבחירות שלישיות בתוך שנה. נתניהו, כאמור, סירב ודחה את ההצעה.

בתוך כך, ראשי גוש הימין נפגשו בצהריים (שני) בלשכת ראש הממשלה במשכן הכנסת. בסיום הישיבה פרסמו הודעה משותפת בה נאמר: "לאור האתגרים הביטחוניים והלאומיים, ראשי סיעות המחנה הלאומי פונים ליו״ר כחול לבן ח״כ בני גנץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי מתווה הנשיא ולהימנע מבחירות מיותרות.

"כל ראשי הסיעות הבהירו שלא יצטרפו לממשלת מיעוט. ראשי הסיעות חוזרים על התחייבותם שלא להיכנס לאף ממשלה שלא במשותף".

נתניהו עצמו אמר במהלך הישיבה: "אחרי הפגישה שלי עם גנץ סיכמנו על הודעה משותפת בתום הפגישה. הוציאו הודעה, הוציאו תמונה, וחצי שעה אחר כך התחילו בכחול לבן לתדרך נגדנו בתקשורת. אנחנו הסכמנו לויתורים רבים, ביקשתי לשמוע תשובות מגנץ ולא שמעתי תשובה לאף שאלה.

"צוות המו"מ שלנו מנסה כבר יומיים להיפגש עם צוות המו״מ של כחול לבן אבל כחול לבן דוחים אותם מיום ליום - ועד עכשיו לא נקבעה פגישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר