פריצת דרך או משבר?

מרכיבים ממשלה: הליכוד וכחול לבן ייפגשו

צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן ייפגשו מחר, בצל חילופי האשמות בין הצדדים - המרחיקים את ממשלת האחדות. וגם, הפגישה של אריאל אטיאס ובכיר 'כחול לבן' (חדשות, פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

בדרך להקמת ממשלת אחדות? במפלגת 'כחול לבן' משדרים ביממה האחרונה רוח של התקדמות במשא ומתן מול המפלגות, זאת בעוד מול 'הליכוד' ישנו משבר בשיחות.

למרות זאת, מחר (רביעי) בשעה 16:00 צפויים להיפגש צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'כחול לבן' בכפר המכביה. מדובר בפגישה שנקבעה רק הערב, לאחר חמישה ימים שעברו מאז הפגישה האחרונה בין הצדדים.

בכירים בליכוד מתחו ביקורת על כחול לבן ואמרו כי "כך לא מנהלים משא ומתן". לדבריהם, "במידה והייתה רצינות להתקדם מצדם, הרי שהפגישות היו תכופות ללא הפרשים כה גדולים".

יצוין כי בשלב זה, האפשרות של ממשלת אחדות נראית רחוקה מאוד, מאחר והצדדים מתבצרים בעמדותיהם, כאשר עיקר הוויכוח בין הצדדים הוא על שאלת הרוטציה, מי יכהן ראשון כראש ממשלה – נתניהו או בני גנץ.

מנגד, ב'כחול לבן' נראה כי לא מבזבזים זמן. בהודעה רשמית שיצאה לאחר פגישת צוותי מו"מ של 'כחול לבן' ומפלגת 'העבודה' נאמר כי "הפגישה נערכה ברוח טובה, הייתה רצינית ומעמיקה וכללה התקדמות בקווי היסוד של הממשלה העתידית, בדגש על הנושאים הכלכליים-חברתיים".

אריאל אטיאס וישראל בכר

לצד זאת ישנה התקדמות במו"מ מול 'ישראל ביתנו', כאשר המפלגות סיכמו על קווי יסוד משותפים. ביום חמישי תתקיים פגישה נוספת של צוותי המשא ומתן של כחול לבן וישראל ביתנו.

ל'כיכר השבת' נודע כי למרות שלא מתקיימות שיחות רשמיות בין החרדים ל'כחול לבן', הרי שבכירים בשתי המפלגות משוחחים בימים אלו.

חבר צוות המו"מ של ש"ס, אריאל אטיאס, תועד בשיחה עם ישראל בכר, יועצו של בני גנץ. בהמשך, הצטרף לשיחה אריאל משעל, מצוות הקמפיין של מפלגת ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר