בהשתתפות אלפים

הערב: שמחת החתונה בויז'ניץ ותולדות אהרן

התרגשות גדולה בקרב חסידי ויז'ניץ ותולדות אהרן לקראת החתונה הגדולה הערב (רביעי) לנכד האדמו"ר מתולדות אהרן עם נכדת האדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל. כל הפרטים (חסידים, ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
היכל החתונה (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

התרגשות גדולה בקרב חסידי ויז'ניץ ותולדות אהרן לקראת החתונה הגדולה הערב (רביעי) לנכד האדמו"ר מתולדות אהרן עם נינת האדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל, שתערך בבני ברק.

החתן הוא בנו של הרב משה קאהן, אב"ד תולדות אהרן בלונדון, וחתנו של האדמו"ר ממעליץ, והכלה היא נינת האדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל, נכדה לחתנו הגאון הרב מנחם ארנסטר, ראש ישיבת ויז'ניץ, בת לבנו הרב חיים מאיר ארנסטר, רב דחסידי ויז'ניץ במנצ'סטר

החתונה תתקיים בשיכון ויז'ניץ בבני ברק, כאשר לראשונה האירוע יתקיים בהיכל בית המדרש החדש שנבנה בחודשים האחרונים.

יש לציין כי בניגוד לחתונות האחרונות בויז'ניץ בהם הצד השני של המחותנים השתייכו לחסידויות קטנות, הפעם מדובר בתולדות אהרן, חסידות שמונה אלפי חסידים, מה שהביא את מארגני השמחה הגדולה להיערך בהתאם גם במספר המקומות וגם בכמויות האוכל והשתיה, על מנת שכולם יוכלו להרגיש חלק בלתי נפרד מהשמחה.

קמב"ץ ויז'ניץ ר' יוסף שרף אמר אמש כי במסגרת ההכנות הוכנו כ-4,000 מקומות ישיבה, ועוד כ-3,000 מקומות עמידה על הפרענצ'עס, בנוסף לשלשה מתחמים שונים בהם יסעדו אלפי החוגגים את הסעודה, כאשר החלוקה היא מתחם עבור בני המשפחה, מתחם עבור חסידי ויז'ניץ ומתחם נוסף עבור חסידי תולדות אהרן.

נשות החסידיות יתמקמו בעזרת הנשים של ההיכל החדש, בשלוש הקומות מעל בית המדרש.

יצויין עוד כי גם בקרב חסידי תולדות אהרן מדובר בשינוי גדול מבחינתם, כאשר עד היום אירועי השמחה השונים בחסידות התקיימו בערים ירושלים ובית שמש בלבד, וכעת לראשונה השמחה תתקיים בעיר בני ברק.

מעמד קבלת הפנים יתקיים הערב בשעה 17:00, כאשר האלפים ילוו את החתן והרבי מביתו של האדמו"ר מויז'ניץ לכיוון היכל בית המדרש, לאחר מכן בשעה 18:00 יתקיים מעמד החופה.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שצפוי לשמש כמסדר קידושין הוא דודו של החתן, האדמו"ר מתולות אברהם יצחק, שנמנה בעבר על תלמידי ישיבת ויז'ניץ.

בשעה 21:00 ייכנסו האדמו"רים למעמד שמחת חתן וכלה, ובשעה 11:00 צפוי להתחיל מעמד ה'מצווה טאנץ', המעמד שינעל את החתונה הגדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר