צפו בתיעוד

ארה"ב: פעילי שמאל פרצו לבית ומחו נגד יאיר נתניהו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, השתתף בכנס שנערך בביתו של הרב שמואל בוטח בארה"ב, תקף את התקשורת, שיבח את אביו ואף התמודד עם מחאה שמאלנית נגדו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר של ישראל כהן)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתתף הלילה (חמישי) בכנס פוליטי שנערך בביתו של איש העסקים הרב שמואל בוטח בארה"ב, בהשתתפות אנשי תקשורת ואנשי עסקים.

בנאומו, תקף נתניהו ג'וניור את כלי התקשורת בישראל וטען כי הם מובילים מתקפות אישיות ושקריות נגד משפחתו כבר 30 שנה: "הייתי בן חמש כשאבא שלי מונה לראשות ממשלה, והתקשורת הייתה מרשעת, הלינץ' התחיל וזה לא נגמר, וכשאתה בן חמש זה קשה יותר. קשה גם לפוליטיקאים בשנות ה-50 שלהם, אבל אלה החיים ויש דברים יותר קשים".

נתניהו התייחס לפעילותו ברשתות החברתיות שם הוא מפרסם עשרות הודעות מידי יום לטענתו בגלל הרדיפה של התקשורת: "הסיבה שרציתי להיכנס לרשתות חברתיות כי הייתי שקט כל חיי בפני אי הצדק הזה ועכשיו יש לי כלי שמאזן. עד עכשיו לא הייתה דרך להגיע לרוב הציבור וזה עזר לחופש הביטוי. היום כל אחד יכול להיות עיתונאי. יש צייצנים ובלוגרים שעושים עבודה טובה יותר מ-99% מהתקשורת הממוסדת והם יותר אמינים".

בהמשך דבריו טען נתניהו הבן שמשפחתו מאוימת מידי יום: "אין יום שאני לא מקבל איומים לרצוח אותי או את ההורים שלי ודברים נוראיים נוספים שיעשו לנו. בדרך כלל אני לא מתייחס כי אלה אנשים שאינם בריאים או ממדינות עוינות, אבל לאף אחד לא אכפת מזה ולא מדווחים על זה בתקשורת".

יאיר ‏נתניהו נשאל האם יש לו שאיפות פוליטיות, והשיב: "לא. אני אדם מאוד פוליטי אבל לא מתכוון להיכנס לזירה הפוליטית. אמשיך במלחמות שלי ולהתבטא - אבל מבחוץ".

בדבריו, הוא מנה את ההישגים של אביו כראש ממשלת ישראל ואמר: "אבא שלי לקח כלכלה פרימיטיבית של ייצוא תפוזים והפך אותה למשגשגת".

יצוין כי הרב בוטח שאירח את יאיר נתניהו, הוא מתומכיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ומקורב לאיש העסקים שלדון אדלסון, הבעלים של עיתון 'ישראל היום'.

במהלך הכנס התפרצו פעילי שמאל למקום וקראו קריאות נגד יאיר נתניהו והרב בוטח, ובגנות תמיכתם בטראמפ אך כעבור זמן קצר הם סולקו ע"י מאבטחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר