3 שימושים מפתיעים במיוחד לדאודורנט

האם עלה בדעתכן להשתמש בדאודורנט במקומות אחרים, מעבר למטרה הספציפית שלשמה הוא נועד? הנה, 3 שימושים מפתיעים לנוגד ההזעה המופלא שלכן, שאינם קשורים לבית השחי (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

נשים הן עם כה מוצלח. הן יכולות להיות בשליטה על מיליון דברים קטנים ועדיין להראות נהדר ולהריח מעולה ובכל זאת, תודו שלא היה לכן מושג שצריך למרוח דאודורנט גם לפני השינה ולא רק בבוקר. (אוקיי, עכשיו אתן כבר יודעות את זה בוודאות). אבל האם עלה בדעתכן להשתמש בדאודורנט במקומות אחרים, מעבר למטרה הספציפית שלשמה הוא נועד?

הנה, שלושה שימושים מפתיעים לנוגד ההזעה המופלא שלכן, שאינם קשורים לבית השחי:

להפוך את הפנים לפחות מבריקות

השתמשו באצבעותיכן כדי למרוח מעט מהדאודורנט הרגיל שלכן על הלחיים, האף, המצח וכל אזור שנוטה להיות שומני. אותה פורמולה ששומרת על הנקבוביות נקיות ויבשות, תעזור לשלוט על הברק שינצנץ בפניכן בצהרי היום. בנוסף, זני דאודורנט טבעיים מכילים מלחים מינרליים, שיכולים לעזור לייבש פצעי אקנה. נפלא.

למנוע שפשפת

בפעם הבאה שאתן מדדות עם חצאית עיפרון או שמלה הדוקה מעט, קחו דאודורנט ומרחו על הירכיים הפנימיות כדי להימנע מחיכוך ושפשוף שיגרמו לכוויות וכאבים איומים.

למנוע שלפוחיות ברגליים

מרחו דאודורנט על גב נעלי העקב שלכן (או בכל מקום על כפות הרגליים) כדי למנוע הופעת שלפוחית שצומחת לאחר שימוש בנעליים חדשות. הדאודורנט פועל כמו פלסטר, החוסם חיכוכים והיי, הריח הנעים לא מזיק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית