גלנט התנגד

מינוי נפתלי בנט לשר הביטחון אושר: "תחושת אחריות עמוקה"

הממשלה אישרה את מינוי ח"כ נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון • השר יואב גלנט התנגד: "המינוי הזה אינו משרת את ביטחון המדינה" • בנט: "אפעל למען ביטחון ישראל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את מינוי ח"כ נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון. השר יואב גלנט התנגד ותקף: "המינוי הזה אינו משרת את ביטחון המדינה". בנט הודה: "אפעל למען ביטחון ישראל".

כאמור, השר יואב גלנט התנגד למינוי וטען בישיבת הממשלה: "ישראל נמצאת בתקופה ביטחונית מורכבת ורגישה. המינוי הזה אינו משרת את בטחון המדינה ולכן אצביע נגדו. אמשיך לעשות כמיטב יכולתי, כדי לסייע בידי ראש הממשלה והמערכת הביטחונית כדי לשמור על בטחון ישראל".

בנט הודה על המינוי: "מתוך תחושת אחריות עמוקה לביטחון מדינת ישראל, נעניתי ביום שישי לבקשתו של ראש הממשלה נתניהו לשרת כשר הביטחון".

לדבריו: "יש לי אמון מלא במערכת הביטחון, בלוחמי צה"ל ובמפקדיו, ובראשם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי. כל חיי לחמתי למען ביטחון ישראל, בכל תחנות חיי - בסיירת מטכ"ל, ביחידת מגלן, בקבינט המדיני-ביטחוני ובכל תפקיד ציבורי".

שר הביטחון בנט הודה לרה"מ: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על האמון שנתן בי. אפעל עמו יד ביד למען ביטחון ישראל".

כזכור, ב'כחול לבן' תקפו את מינוי בנט ואמרו: "במקום לקדם את הממשלה שהעם בחר ורוצה נתניהו ממשיך לבצר את בלוק החסינות ולהתבצר בו. מינוי 'חניך תורן' לתפקיד שר הביטחון הוא מעשה לא ראוי למערכת הכי רגישה במדינה ולמדינת ישראל.

"כרגיל, אצל נתניהו המינוי הציני של בנט נעשה מתוך אינטרס פוליטי צר ואישי ולא מתוך הסתכלות על טובת מערכת הביטחון ומדינת ישראל. למדינה מגיע ראש ממשלה ששם את ישראל לפני הכל. כחול לבן תמשיך לחתור להקמת ממשלה בכלל וממשלת אחדות בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר