מצפה? בהדסה עין כרם תרגישי כמו מלכה

עם כל השמחה הגדולה שנלווית ללידה, התחושות לפניה ואחריה יכולות להיות קשות. לכן, בבית החולים הירושלמי הוותיק, הדסה עין כרם, מבינים אותך ועושים הכל כדי להקל עלייך (הריון ולידה, שיווקי)

(צילום: shutterstock)

לידה היא חוויה מטלטלת, במיוחד בפעם הראשונה. עם כל השמחה הגדולה, התחושות לפניה ואחריה יכולות להיות מאתגרות ואפילו קשות. לכן, בבית החולים הירושלמי הוותיק, הדסה עין כרם, מבינים אותך ועושים הכל כדי להקל על ההיערכות לקראת בואו של התינוק, עם קורסי הכנה ללידה הנמסרים על ידי מיילדות ורופאים, שבמסגרתם ניתן לערוך סיור בחדר הלידה ולהוריד מעט מהלחץ לגבי העתיד לקרות.

צילום: כיכר השבת

כל אישה שבאה ללדת בבית החולים נושאת בחובה המון תקוות וחלומות ובהדסה עין כרם יש מגוון אפשרויות איתן ניתן ללדת והצוות מתאים את עצמו ליולדת, תוך שמירה על בטיחותה ובטיחות התינוק - כדור פיזיו, מקלחת, ניטור אלחוטי - שיחד עמו אפשר לשמור על תנועה תוך כדי לידה ואפילו להתקלח. ישנם אמצעים לשיכוך כאב, כמו גז צחוק, אפידורל ואפילו נוכחות של רופא מרדים בחדר הלידה, כל הזמן, לטובת אלו שבחרו ללדת באופן טבעי וחזרו בהן.

בהדסה עין כרם, בניגוד לבתי חולים אחרים, חדרי הניתוח נמצאים באותו קומפלקס של חדרי הלידה ואם יש צורך בהתערבויות רפואיות דחופות, נחסכות דקות יקרות מפז.

צילום: כיכר השבת

לאחר הגחתו של התינוק לאוויר העולם, האם הטריה יכולה לבחור באופציה של ביות מלא - שתינוקה ישהה לצידה כל הזמן - כמובן, בסיוע של אחיות מוסמכות שנותנות כלים גם לטיפול הביתי שיגיע בהמשך, או בתינוקיה - לפי העדפתה.

בנוסף, בהדסה עין כרם ניתנת סדנת הורות לאחר לידה ראשונה, על מנת שההורים החדשים יוכלו להשתחרר הביתה ברגל ימין.

ליולדת בהדסה עין כרם מוענקת מתנה של לילה שלישי חינם במלונית המדהימה של הדסה או בטלז סטון או בביכורים.

כשרות המזון בהדסה עין כרם היא מהודרת ובית החולים מותאם לשומרי תורה ומצוות.

צילום: כיכר השבת
צילום: כיכר השבת

ירושלמית ועדיין מתלבטת היכן ללדת? פתרנו בשבילך את הדילמה. הדסה עין כרם היא הבחירה הנכונה ביותר עבורך ועבור תינוקך והעיקר, שיהיה במזל טוב!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר