מחריף את הטון

דרעי: ליברמן הלך צעד נוסף אל עבר התהום הפוליטית שלו

יו"ר ש"ס אריה דרעי תוקף את מי שהיה חברו הטוב, ח"כ אביגדור ליברמן, שממשיך בחרם שלו נגד המפלגות החרדיות: "יעדיף לשבת עם ה'גייס חמישי' ו'מחבלים', ולא איתנו - אחיו ואחיותיו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וליברמן, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תוקף את מי שהיה חברו הטוב, יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, שממשיך בחרם שלו נגד הסיעות החרדיות: "יעדיף לשבת עם ה'גייס חמישי' ו'מחבלים', ולא איתנו - אחיו ואחיותיו".

לדברי דרעי: "אתמול בלילה נפל דבר בישראל. אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי -אותם כינה 'גייס חמישי' ו'מחבלים', ולא איתנו - אחיו ואחיותיו- הציבור המסורתי, דתי והחרדי".

דרעי המשיך לתקוף את ליברמן ואמר: "חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה. היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם".

"לא נשתוק ולא נשלים עם המשך הפסילות והחרמות של ציבור ענק במדינה רק בשל אמונתו ואורח חייו", סיכם דרעי.

כזכור, לפני כחודש התראיין ליברמן ל'מעריב' ויצא במתקפה חריפה נגד דרעי: "בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח, זה טבעי. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים ותפיסת עולם שונה. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר