סקר חדשות 13

ההסתה מחלחלת: אביגדור ליברמן מטפס, החרדים מתרסקים

הסקר חושף כי אילו הבחירות היו נערכות היום המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה מתרסקות לשישה מנדטים ושוות ביחד רק 12 מנדטים לעומת ה-16 שיש להם כיום (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סקר חדשות 13 וקמיל פוקס שפורסם הערב (ראשון), מגלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה מתרסקות לשישה מנדטים ושוות ביחד רק 12 מנדטים לעומת ה-16 שיש להם כיום. הנתונים האלה מעוררים תמיהה לנוכח העובדה שמספר החרדים לא ירד בשנה האחרונה מה שמצריך הסבר נוסף לירידה המשמעותית של ארבעה מנדטים.

מהשאלה "אם הבחירות היו נערכות היום, למי היית מצביע" עולה, כי מפלגת כחול לבן הייתה מקבלת 35 מנדטים וכי מפלגת הליכוד הייתה מקבלת 34 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי הרשימה המשותפת נשארה עם 13 מנדטים וכי "ישראל ביתנו" עולה במנדט אחד, והיא עם 9 מנדטים. ש"ס ויהדות התורה נחלשות כאמור לשישה מנדטים. מפלגת העבודה-גשר מקבלת 5 מנדטים, מפלגות הימין החדש, איחוד מפלגות הימין והמחנה הדמוקרטי מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

באשר לשאלה "אם ישראל תיגרר לבחירות שלישיות, מי לדעתך האשם בכך?" עולה כי 41% מאמינים כי ראש הממשלה נתניהו הוא האשם, 31% מאמינים כי אביגדור ליברמן אשם ו-7% מאמינים כי האשמה נופלת על בני גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר