איווט ל'כיכר'. צפו

"אין לי טענות לחרדים; מקווה שהחילונים יעמדו על שלהם"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, העלול לחולל מפנה פוליטי בכך שיאפשר את הקמתה של ממשלת שמאל-ערבים, השיב לשאלת הכתב הפרלמנטרי של 'כיכר השבת' על יחסו לציבור החרדי. צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך ישיבת סיעת ישראל ביתנו נשאל היום (שני) יו"ר המפלגה ח"כ אביגדור ליברמן על התבטאויותיו נגד המגזר החרדי, וניסה להתגונן.

איווט ליברמן נשאל על התקפת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הוא מעדיף לשבת עם הרשימה הערבית המשותפת על פני אחיו ואחיותיו החרדים. "מדוע אתה בוחר להמשיך ולהשתמש בצמד המילים 'חרדי-משיחי' כלפי המגזר החרדי?", הקשה הכתב הפרלמנטרי של 'כיכר השבת'.

יו"ר ישראל ביתנו השיב, כי כוונתו לא הייתה למגזר החרדי כולו אלא רק למפלגות החרדיות. "עובדה שיש גוש חרדי משיחי. לציבור החרדי -אין לי שום טענות", אמר.

"יש בכנסת גוש חרדי ומשיחי, שאין לו שום קשר לימין. משום מה מנסים להציג את זה כימין", הוסיף.

עוד עקץ ליברמן, בשיחה עם כתב 'כיכר השבת': "ש"ס ואריה דרעי נמנעו בהצבעה על הסכמי אוסלו, נתניהו העביר את חברון לערפאת, ישב עם טיבי וערפאת, חתם איתם הסכם והעביר חלק משטחי יהודה ושומרון לידי ערפאת. נתניהו גם מנע עונש מוות למחבלים והרים יד בעד פינוי יהודים מגוש קטיף".

"החרדים ונתניהו מנסים לאמץ את השם ימין; זה גוש חרדי, שמונע מתוך קווי יסוד של הציבור החרדי, שיודע לעמוד על שלו. מקווה שגם הציבור החילוני יידע לעמוד על שלו", סיים ליברמן.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר