תגובה ממלכתית. צפו

גנץ מבהיר: "לפעולה הצבאית לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים"

יו"ר כחול לבן, ח"כ גנץ, התייחס לחיסול המחבל הבכיר בעזה, גיבה את המבצע ואמר כי "מדובר בהחלטה נכונה - מבצעית ומדינית"; יו"ר הכנסת תקף את הח"כים הערבים. צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ התייחס בשעה האחרונה (שלישי), לחיסול המחבל הבכיר בג'יהאד האסלאמי בעזה, וגיבה את החיסול באומרו כי "מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית".

בהודעה שהוציא גנץ אמר: "המחבל בהא אבו אל עטא שחוסל הלילה היה בן מוות. בדיוק כמו אחמד ג'עברי רמטכ"ל חמאס, בדיוק כמו כל טרוריסט שמוציא לפועל פעולות רצחניות כנגד אזרחי ישראל".

עוד הוסיף: "למען ביטחון ישראל, הדרג המדיני והביטחוני צריכים לעיתים לקבל הכרעות קשות, תוך הערכת המחיר שיהיה להן. כזו הייתה ההחלטה על המבצע הלילה עליה עודכנתי מבעוד מועד. מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית".

גנץ התייחס לאמריה לפיה המבצע נערך בשל המצב הפוליטי המורכב ולהשלכותיה על הניסיון להרכיב ממשלה: "לפעולה זו לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים המתקיימים".

"כחול לבן תשים תמיד את ביטחון האזרחים לפני הכל", דברי גנץ.

מוקדם יותר, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, תקף היום את חברי הרשימה המשותפת וקרא שלא להקים איתם קואליציה.
בפגישה עם בכירים מארגון CSA אמר אדלשטיין כי "הקולות היחידים שלא השמיעו תמיכה בפעולת צה"ל וכוחות הביטחון הגיעו מהרשימה המשותפת. חברי הרשימה היו היחידים שיצאו בהצהרות פוליטיות בטענה שהחיסול היה החלטה פוליטית".

אדלשטיין הוסיף לתקוף את חברי הרשימה הערבית המשותפת, ואמר: "התבטאויות אלו מבהירות עוד יותר עד כמה חסר אחריות כל השיח הזה על הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת. ברור שלא מדובר בטענה נגד מוצא אתני של חבר כנסת כזה או אחר. זו גישה בסיסית בנוגע לביטחון אזרחי ישראל. יהודים, ערבים, דרוזים וצ'רקסים. טילים מעזה לא מבחינים בהבדל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר