ממשלת מיעוט?

ח"כים ערבים לגנץ: "תמכת ברצח מתוכנן?"

"במה תמכת? ברצח מתוכנן?", כך תקפה ח"כ אעידה תומא סולימאן מהרשימה המשותפת את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בהפגנה שנערכה בתל אביב נגד ההסלמה בדרום (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90. וידאו ללא קרדיט באדיבות המצלם)

בהפגנה שנערכה הערב (שלישי) בתל אביב בעקבות סבב ההסלמה בדרום, השתתפו חברי כנסת מהרשימה המשותפת שלראשונה יצאו בפומבי נגד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, ובכך נראה כי הרחיקו את האפשרות להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים.

ח"כ אעידה תומא סולימאן מהרשימה המשותפת התבטאה במהלך ההפגנה בצורה שלא מותירה מקום לספיקות על דעותיה ודעת חבריה על יו"ר 'כחול לבן'.

"במה תמכת?", שאלה את גנץ, "ברצח מתוכנן? בתחילתה של מלחמה עקובה מדם? היתה לך הזדמנות להראות שאתה מוביל מדיניות אלטרנטיבית, פוליטיקה אחרת, לא לעמוד דום מיד".

סולימאן הוסיפה ואמרה: "מפה, מתל אביב, אני משמיעה קול צעקה, ואומרת לעם שלנו בעזה: יש בישראל אנשים הגונים שרוצים שלום לא רוצים לחיות במלחמות, תחזיקו מעמד. בסופו של דבר כל כיבוש ייגמר".

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת התבטא אף הוא במילים מוקצנות: "אנחנו עומדים כאן כדי להתריע נגד ממשלה מטורפת, שבראשה עומד אדם שלא מעניין אותו כלום חוץ מהוא עצמו".

כסיף הוסיף ואמר כי "האיש הזה ישרוף עלינו את הבית, אם רק יאמין שהוא לא ייכנס לכלא. אם לא יהיה חופש ושחרור בעזה, גם בדרום ישראל לא יהיה שקט". ח"כ כסיף התייחס לפעילי ימין שהגיעו להפגנה וגינה את "ההסתה והאלימות המופנות כנגד האנשים שעומדים פה וכל רצונם שכולנו יהודים וערבים נחיה בשלום ושלווה".

בעוד בני גנץ שותק ומסרב לגנות את הדברים, חברו לרשימה ח"כ יועז הנדל תקף בחריפות את חברי הרשימה המשותפת שהפגינו הערב: "‏לא מחמיצים הזדמנות להפגין בעד אלה שיורים עלינו. אין מי שפוגע בדו קיום ובצורך בהשתלבות יותר מהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר